ד"ר ארז מילר יתארח בפורום

moran f

New member
אלה פרטים אישיים

אני לא רואה למה זה הכרחי לצייר את הדמות שמאחורי הניק שלי. אם זה עוזר לך, אני לא מאמינה שקיימת נפש. בקשר לשאלת מצב השמיעה שלי, עניתי עליה בעבר. אם זה הרושם שקיבלת, זה הרושם שקיבלת. אני לא עושה עבודת מחקר בפסיכולוגיה, אני מקווה שזה מרגיע אותך.
 

0ne Man

New member
התשובה שלך

רק מחזקת את מה שכתבתי קודם. אוקיי, זאת כמובן זכותך המלאה, להישאר סגורה בפנינו.
 

כיסוף

New member
שאני אמות ואתעלףףףףף

איזה מכה מתחת לחגורה השחלת כאן מורן y y y
 
לק"ש ובעיות פסיכולוגיות

קראתי באיזשהו מאמר הממרה שישנו קשר בין מגבלת שמיעה -צרות נפשיות ומנטליות, המגבלה שגלויה לעין מסבת רבים לפתח תסביכים,סנטימנטים ורגשות נחיתות מעבר ל"בעיית השמיעה" שאינה מוגדרת כנכות חמורה יחסית ליתר הנכויות. אני נבצרת מהכללות ,ברם הבחנתי ששישנם לא מעט סיטואציות כאלו שלק"ש הרגישים ברובם: נעשים תלותיים, בעלי קומפלקסים,בעלי הרהורים די אובדנים,תופסים את השומע כאוייב ראשי,מתחרה. בעטיו של כל זה הם נוטים לצעוד אחורנית -נעשים מכונסים,מופנמים כלפי עצמם,מתבודדים,נמנעים ממגע וממערכות יחסים מכאן, מפתחים בעיות נפש גם במגממות אחרות הרוקמות רשימה ארוכה של מחלות נפש ופסיכולוגיות.
 

0ne Man

New member
באיזה מאמר קראת את כל זה?

אני אשמח אם תשימי כאן את הקישור למאמר. בכל אופן, אני לא חושב שהכל נכון.אבל קשה לי להתייחס כרגע לכל מה שכתבת. אני חושב שמתאים יותר לתת לד"ר ארז מילר להתייחס למה שכתבת, כאשר יתארח בפורום.
 

milford

New member
לקפהש ושאר החבר'ה

לקפהש = לדעתי אפשר להוסיף , מנסיון אישי, עוד קבוצה - לק"ש שחיים עם שומעים וגם עם לק"ש וגם קוראים ספרים, רואים סרטים, לומדים וחיים עם שומעים או לק"ש והכל תוך שילוב ובעניין הפרטי - בתור ילדה חייתי בשכונה שבה כולם הכירו את כולם והיתה לי חברה טובה שלמעשה שימשה לי כאוזניים ועשתה את זה באופן טבעי כי גדלנו יחד מגיל אפס אז היינו יחד בגן הפרטי, גן עירוני, ביה"ס עממי וגם בצופים ותמיד שיחקתי בשכונה עם הבנים (חוץ מהחברה הזו כמעט ולא היו בנות) ולא הרגשתי שאני שונה כמו שכתבתי קודם ורק בגיל ההתבגרות התחלתי להרגיש את זה וגם בגלל שאותה חברה הועברה לכיתה אחרת אז התחלתי להתמודד עם הילדים האחרים אבל יחד עם זאת שתינו (החברה השומעת ואני)אהבנו ספרים והחלפנו בינינו את הספרים שלקחנו מהספריה ואבא שלי גם אהב ספרים כך שקבלתי את האהבה הזו מהבית ולאו דווקא בגלל השמיעה (יש לי אחות שגם היא לק"ש והיא בכלל לא קרובה לספרים) אז אפשר לומר שזה עניין אישי וגם בגיל ההתבגרות עשיתי דברים שהיו חלק מהעובדה שאני טיפוס תחרותי (גם השתתפתי בנבחרות הספורט של בתי הספר ורק זה יכול להעיד עלי כאדם תחרותי) ויחד עם זאת יש לי חברים לק"ש אז אין סתירה בין הדברים ובהמשך למה שכתבתי קודם - אני חושבת שמבחינה נפשית גדלתי טוב כילדה וכאדם בוגר
 

צלף

New member
אולי התכונת למאמר הזה ../images/Emo35.gif

בעיות פסיכיאטריות בקרב אנשים חרשים וכבדי שמיעה האם ישנן בעיות אופיניות ללקויי שמיעה-ומדוע
כתבה מיכל רפורפרט
 

0ne Man

New member
המאמר טוען

שהשכיחות להרגשת דימוי עצמי נמוך אצל לקויי שמיעה גבוהה יותר מאשר אצל שומעים, דבר שמוביל לפעמים לדיכאון. כותבת המאמר טוענת שלפיכך קיים צורך בפסיכולוגים מיומנים בטיפול בחירשים וכבדי שמיעה, שיהיו מאומנים בתקשורת עם לק"ש. אבל אני לא בטוח, שמדובר כאן על "פרופיל פסיכולוגי" של לק"ש.
 
המאמר האורגינלי לקוח מ-NY TIMES

אולם המסה שסיפחת אף מבוססת מאותו הארגומנט. ותודה על הלינק:) (נאציל את ההכרעה הסופית באוטוריטה של הד"ר)
 

0ne Man

New member
אני אשמח אם עוד גולשים

יכתבו מה דעתם על נושא "הפרופיל הפסיכולוגי" של לקויי השמיעה. אין לכם מה להתבייש, כולנו כאן בסירה אחת. ומי שרוצה- יכול לפתוח כינוי חדש ולכתוב את דעתו ב"עילום כינוי". תזכרו, הפורום הוא בשבילכם, ובא גם לעזור לכם לשפוך את כל מה שעל הלב שלכם, ולשמוע תגובות ועצות טובות מגולשים אחרים. אל תסתפקו רק בקריאת ההודעות שבפורום. תכתבו גם אתם! ואם כבר מדברים על זה, מישהו פעם טען, שלקויי השמיעה הם ברובם פסיביים, שלא נוטים ליזום מעשים, אלא ממתינים ליוזמות של אחרים, ושזאת אחת הסיבות לכך, שההשגים של לקויי השמיעה בקבלת זכויות מהממשלה לעומת שאר הנכים הם דלים יחסית. מה דעתכם?
 
למעלה