לא משהו...
לא יודעת איך הוא בפרטי בהקשר של תרומת ביציות אבל בתפקידו בסורוקה הוא בדיוק מה"אסכולה" שאני אישית לא ממש אוהבת. לא הכי נחמד וכמעט תמיד נותן תחושה שיש לו משהו יותר חשוב לעשות מאשר לדבר איתך, שלא לדבר על להקשיב לך ולשמוע/לראות *אותך* כבנאדם.
מצד שני, הוא היחיד בדרום שמתעסק בתרומת ביציות, ואולי באמת בפרטי הוא מתנהל קצת אחרת.