דרכי טיפול כאב?
שלום,
אובחנתי שאני חולה בפיברומיאלגיה לפני איזה שנה,
כל החיים סבלתי מכאבים ולא מצאתי דרכים לטיפול בכאבים מלבד פרקוסט שקיבלתי רק לפני כמעט שנה מריחואנה רפואית ממש ממש עוזרת והרופא משפחה שלי ממליץ בחום להחליף את הפרקוסט כבר.
מישהו יודע איפה כדאי לי ללכת כדי להוציא את הרשיון?ואת התהליך?
במרפאת כאב שהייתי לא רצו לתת לי לפני שנה והרופאשם ממש נגד קנאביס.
איזה מרפאת כאב כדאי לי לגשת באיזור המרכז ותא?
אשמח להמלצות לדר` שאני יוכל לפנות.
שלום,
אובחנתי שאני חולה בפיברומיאלגיה לפני איזה שנה,
כל החיים סבלתי מכאבים ולא מצאתי דרכים לטיפול בכאבים מלבד פרקוסט שקיבלתי רק לפני כמעט שנה מריחואנה רפואית ממש ממש עוזרת והרופא משפחה שלי ממליץ בחום להחליף את הפרקוסט כבר.
מישהו יודע איפה כדאי לי ללכת כדי להוציא את הרשיון?ואת התהליך?
במרפאת כאב שהייתי לא רצו לתת לי לפני שנה והרופאשם ממש נגד קנאביס.
איזה מרפאת כאב כדאי לי לגשת באיזור המרכז ותא?
אשמח להמלצות לדר` שאני יוכל לפנות.