דרך ההגעה לנתב"ג

דרך ההגעה לנתב"ג

שלום לכולם שאלה קשורה אך לא ממש קשורה. אני מגיעה מהצפון הרחוק לג'ונגל של המרכז וחייבת פירוט מסלול של הגעה לנתב"ג. אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי מהרגע שפניתי בצאמת גלילות ופניתי ימינה לאיילון- מחלפים, שמות, סימני כביש כתובים... מתכון מפורט לאדם שממש לחוץ מכבישי המרכז ומהפחד להסתבך... מודה מראש
 

mister22

New member
באיילון .....

תעברי את קק"ל,תעברי את רוקח,תעברי את השלום ולה-גארדיה ואז כשמשמאלך תראי גשר שמוביל לראשל"צ בת-ים חולון תעברי מתחתחיו (תהיי באחד משלושת הנתיבים הימניים - על הכביש יהיה סימון י"ם) ותמשיכי ישר הרבה זמן כשבינתיים תעברי את חירייה משמאלך באיזשהו שלב את תראי את נתב"ג משמאלך ותיהיה ירידה מהכביש המהיר מימינך.... בהצלחה
 
למעלה