=>
באתר של LG אתה יכול למצוא את כל הדרייברים ל XP. ייתכן ולמחשבים החדשים חדשים לא יהיה, אבל גם אז אני משוכנע שתוכל למצוא את זה באתר החומרה עצמה (אינטל, כיו"ב). http://www.lge.com/support/software.jsp מניסיון אישי שלי השירות שלהם בכפר סבא סביר. יכול להיות יותר טוב, אבל גם לא קטסטרופה. יצא לי לעבוד מול השירות של דל ושל IBM ולא הרגשתי שקיבלתי שירות פחות טוב באל ג'י. (אבל במבט כללי - כל מעבדות שירות המחשבים די מעפנות) אני אישית השתמשתי בעבר במחשב מדגם LS50 והוא עבד לי מעולה כשנה וחצי, שאחריהם הוא שודרג עקב צורך בביצועים טובים יותר לתוכנת עריכה. הוא שימש לי כמכונה עיקרית ופעל רצוף כמעט כל הזמן. לקראת הסוף הפד עכבר היה טיפה קשה לשימוש, אבל זה גם באשמתי (ליכלוך) המחשב שימש לצפייה בדיוידי, אינטרנט, סקייפ קולי עם ווידאו, שימושי משרד שונים וקצת עריכות ווידאו וסאונד. לפני ֻתשעה חודשים שידרגתי ל P1 PRO, וגם הוא משמש כמכונה עיקרית שפועלת כל הזמן ועד עכשיו אין לי שום דבר רע לומר עליו. הוא נוסע איתי די הרבה (קצת כבד, אבל לי אישית זה לא מפריע). הריץ את xp נהדר, וגם עם ויסטה הוא עובד בלי תקלות.