דרושים

100police

New member
דרושים

האם אתם המוצא שלי...? הגידו נא שכן. אנו מכינים לאתר נוסטלגיה לתמיד חברת קווסטים פרטית וקטנה. ובכן, מתכנת יש. כבר עובדים על פרוייקט ראשון. גרפיקאי רק היום חיפשתי, ולא יזיק גרפיקאי שני. אבל אין איש סאונד. והמתכנת עוד חודש וחצי בטירונות של 4 חודשים. אז אנחנו צריכים גרפיקאי שני\מתכנת\איש סאונד. כמו שאפשר להבין, אנחנו בונים קווסטים, בתוכנה הידועה והפשוטה AGS. אם מישהו מעוניין, נא לפנות לאייסיקיו: 163881771.
 
למעלה