ק פ ו ל ס ק י
New member
דרושה עזרה בתשלום ב JAVASCRIPT
יש לי בעיה עם סקריפט של MENU שאינו מציג במקום הנכון את התפריטים כאשר הוא מוכנס לתוך טבלה. אני אשלח צ'ק בדואר למי שיצליח לפתור לי את הבעיה מי שחושב שהוא מסוגל לתקן את זה שיפנה אלי בהקדם שלחו לי באימייל את הטלפון שלכם ואני אצור קשר (תפוז לא מרשים לי לכתוב את הטלפון שלי בהודעה) [email protected]
יש לי בעיה עם סקריפט של MENU שאינו מציג במקום הנכון את התפריטים כאשר הוא מוכנס לתוך טבלה. אני אשלח צ'ק בדואר למי שיצליח לפתור לי את הבעיה מי שחושב שהוא מסוגל לתקן את זה שיפנה אלי בהקדם שלחו לי באימייל את הטלפון שלכם ואני אצור קשר (תפוז לא מרשים לי לכתוב את הטלפון שלי בהודעה) [email protected]