דרור

giulietta

New member
דרור../images/Emo16.gif

השמועות עברו מרחוב לרחוב ומבית לבית במהלך השבת. עת נדלקו ברקיע שלושה כוכבים נתחוורו לי הידיעות הקשות והמרות. שוב רצח מזעזע, שוב טבח שמדינה מתוקנת לא תסכין עימו. ושם אחד של בחור מופלא שכל שנות נעורינו אפפה מסתוריות את שרותו הצבאי. אחד מהחבר´ה, קצת בוגר מאיתנו, נישא למדריכה המקסימה שלי...בן של המורה לטבע מכיתה ד´...אח של...בן דוד של... גרעין אחד גדול ומוכר שכולנו מחוברים אליו כך או אחרת. דרור, בחור מוכשר ומיוחד. הותיר חמישה יתומים ואישה שחיוכיה התמידיים חשפו גומות חן צחקניות... ההלם גדול. האבל כבד. יהי זכרו ברוך. ג´ול
 
כאב גדול ../images/Emo16.gif

הוא היה פייטר ענק , נשמה של איש ארץ ישראל היפה אמיץ וגיבור . יהונתן 38 .
 
../images/Emo16.gif לעילוי נשמתם

לזכרם של כל הנרצחים. כאב של אמא, אישה, אח , אחות, הכאב הוא אותו כאב, לא חשוב מסדר הדרגות.
 

giulietta

New member
רק רציתי לספר לכם...

שחזרתי מהלוויה ואני חושבת שאנחנו עוד רחוקים מלהבין את גודל האובדן. מעבר לאסון הפרטי של המשפחה וחסרונו הברור של דרור לצבא כמצביא ומפקד, יש כאן אובדן עצום לעם ולמדינה. דרור, אולי היה מסיים מתישהו את השליחות הצבאית שלו ואולי היה ממשיך לתרום לעם ולחברה. באיכויות הנדירות שלו המשולבות בענווה ובכבוד לכל אדם, היינו זוכים אולי למנהיג בעל שיעור קומה שמזמן לא היה במקומותינו. יהי זכרו ברוך. ג´ול
 

nightroll

New member
אמא של דרור

לא נראה לי שיש ילד שלמד ביסודי הממלכתי דתי בכפר סבא, ולא אהב את אמא של דרור. היא מורה חייכנית ואדיבה. שני אחים היא שכלה במלחמות ישראל. בנה הקטן חזר רק עכשיו מטיפולים למחלה קשה בחו"ל. עכשיו היא שכלה גם את דרור. אני לא זוכרת אותו, אבל כואב לי בשבילה.
 
למעלה