ים של שלווה
New member
אחת החולשות שלי...***../images/Emo3.gif***...
היא לוותר על רצונותי ,לעיתים, עבור או למען אחרים... זה לא שאיבדתי את הזהות העצמית שלי או את אישיותי, אלא ש.. אני ראיתי זאת כהתחשבות,, אבל עם הזמן הצטברה תחושת פיספוס,,התמרמרות,,, החלטתי להשתחרר...זהו זה... לא מתאים לי... והתחלתי ממש לעבוד על עצמי בלהיות אני-עצמי,לומר מה אני מרגישה גם אם "המחיר" לא תמיד נעים. מידי פעם יש מעידה לכיוון,אבל אני מתעשתת ומזכירה לעצמי ש"הקרבת" רצונותי,לא הכרחית
ו..למרות שלמדתי לשים את עצמי במקום הראשון והחשוב .... נותרה בי עדיין התחשבות ,,,אך במידה נכונה ובפרופורציה.
השבוע עמדתי ב"מבחן" הוויתור בהצלחה! אהבתי את השימוש במילה בוחן פתע.
היא לוותר על רצונותי ,לעיתים, עבור או למען אחרים... זה לא שאיבדתי את הזהות העצמית שלי או את אישיותי, אלא ש.. אני ראיתי זאת כהתחשבות,, אבל עם הזמן הצטברה תחושת פיספוס,,התמרמרות,,, החלטתי להשתחרר...זהו זה... לא מתאים לי... והתחלתי ממש לעבוד על עצמי בלהיות אני-עצמי,לומר מה אני מרגישה גם אם "המחיר" לא תמיד נעים. מידי פעם יש מעידה לכיוון,אבל אני מתעשתת ומזכירה לעצמי ש"הקרבת" רצונותי,לא הכרחית