דניאל ואיתן - פרק 9 - הורים במשרה מלאה.

נטע20111

New member
ומי שחשב כך

אינו מבין דבר , ואף לא חצי דבר !!!!! היי, חתיכת נוסטלגיה העלת הפעם , אבל אני זוכרת כאילו זה היה אך אתמול. בפורום היה כותב שראה בסצנה "עדות" לכך שדניאל ,כפי שניסחת "דפדפה" כי מטרתה היתה זכייה כספית. והאמת - מי שבוחר לראות את הדברים ברובד החיצוני , אולי מתרשם שכך אבל מי שבוחר להעמיק , ולו במעט, ראה את עומק פגיעותה של דניאל וגם את החרטה בפניו של איתן , אף שהציע הצעה מטופשת בנוסח "הסדרי ראייה" לבן הנבחן ! דרך אגב, אם כבר העלת את הנושא - סתם מענינת אותי דעתך בנושא הדייט שהיה - לגבי התנהלותו של איתן ... למה? ומדוע נהג כפי שנהג? רק אם אתה חפץ,כמובן...
 

אקרובט2

New member
הי

אחד הדברים שכנראה לא אבין לעולם. איתן נכנס לדייט כמי שכפאו שד. בתחילת הערב נראה כאילו מחזיקים אותו שם בכח ואז בלילה קרה מה שקרה. לא ברור לי איך הגיעו הדברים לידי כך ומה גרם לו להתנהג כפי שנהג. גם ההסבר שלו כאילו רצה לתת צ'אנס ליחסיו עם קרן רדוד ולא רציני. זו נקודת השפל שלו בתכנית. אני הייתי משוכנע שדניאל תסיים את הקשר בינהם כשיוודעו לה העובדות לאשורן.
 

marillion

New member
אקרובט

יש לי הסבר ואני גם אנסה לנמק,אבל לא כרגע. לגבי נקודת השפל...אני זיהיתי עוד כמה כאלה,כשאחד מהן לא פחות חמור בעיני...
 

נטע20111

New member
זהו,

שלא לכל דבר יש תשובה או הסבר ראציונלי . כך , לפחות אני מתייחסת לנק' השפל הזאת ! טוב - אז הוא לא מועמד לפנתאון הקדושים ! נסתפק בהיותו האיכותי ביותר מבין גיבורי הריאליטי עד כה .
 
למעלה