דנה? עצמאות? מי יודע?

nerod 72

New member
דנה? עצמאות? מי יודע?

חבר'ה ערב יום העצמאות ממש מתקרב (19 לאפריל) ואין לנו עדיין מושג איפה דנה מופיעה בחג .... אני באופן אישי מקווה שהיא תופיע לפחות במקום אחד במרכז.. שנתארגן ונלך יחד בכל מקרה אחרי חיפוש קצרצר, לא גיליתי איפה היא מופיעה אבל במקומות האלו היא בטוח לא מופיעה: רמת גן פתח תקווה חדרה יהוד חולון הרצליה ראשון לציון למישהו יש מושג?
 

yanivm1

New member
אני ממש מקווה שיצא לנו לנסוע לראות אותה השנה

אני בחיים לא אשכח את הנסיעה לכרמיאל וקיסריה עם נחום הנהג והשטויות של מושיקו בנסיעה, ואיי איזה קטעים היו!
 

שני23889

New member
כן חבר'ה,לבינתיים יש עדכון

שהיא מופיעה במצפה רמון...על הפנים!איזה חור! אני מקווה שיהיה עוד איזה הופעה גם קצת יותר קרוב,כמו שכל שנה שיש לה 2-3 באותו ערב ואז פתרנו את הבעיה ,אבל בואו נגיד שבמידה ולא אז חשבנו להתארגן אולי כולם ולנסוע ביחד מה אומרים?
 

philip1123

New member
רחוק מדי. אבל...

.. אבל, אם יהיה גם משהו טיפה יותר קרוב למרכז, אז אני בטוח אסע ואני אשמח לקחת אתי עוד שניים-שלושה אנשים, אין שום בעיה. אבל לא למצפה רמון, אני לא מתכוון לנסוע עד לשם.
יפה לראות שלמועצות כאלה קטנות יש תקציב לשכור את דנה ביום העצאות, שאז יש תחרות גדולה... ההופעה בראשון לציון היתה באמת משהו אדיר (כל כך הרבה שירים זה באמת נדיר מאוד), ואני מת לראות עוד הופעה אבל זה באמת רחוק מדי. בואו נקווה שתהיה עוד אחת יותר קרובה (אם כי כמובן זה בטוח לא אותו הדבר כמו הופעה אחת יחידה שאז כל האנרגיה של אינטרנשיונל מושקעת בה). בקיצור נמתין לעוד עדכונים, תודה לשני על האחרון.
 

שני23889

New member
לא בטוח שיהיה מופע במרכז אל תחיו באילוזן כפרה

צריך לקחת כרגע בחשבון את הפאן של אם לא יהיה אז מה עושים.... ואם יהיו הפתעות וכן יהיה,אז כבר אין שום בעיה אבל נכון לכרגע זה המקום היחיד שמעודכן,והאמת?!? אין בכלללללל הרבה זמן עד יום העצמאות ככה שלא כ"כ בטוח שיהיה שינוי
 
למעלה