דנבר - ניו יורק

Krit123

Well-known member
החולשות העיקריות שלנו בהגנה הן הגנה על הטבעת מול קבוצות קליעה טובות, פלוס ירידה להגנה. בגדול, הם לא מצטיינים לא בזה ולא בזה. לכן די בניתי על המפגש הזה למרות שהם הקבוצה החמה בליגה, אם אני לא טועה ניצחו 12 מ-13 האחרונים. אני מודע לכך שהם קולעים באחוזים טובים מחוץ לקשת, אבל אפשר לחיות בשלום עם המבטים האלו, אין באמת הרתעה.

קרדיט למאלון שרושם עונה גדולה, פתח עם מילסאפ על חשבון דוזייר, פול שמר על רנדל רוב הזמן והצלחנו לצופף ולתסכל אותו, כנראה עם קצת עזרה מהשופטים. בצד השני, גורדון מיד לקח את אר ג'יי בארט לפוסט פעמיים, סחט עבירה כפולה תוך 20 ומשהו שניות.
מאותו רגע ג'וקר הלך חזק על נואל+גיבסון, סחט עבירות וקלע 24 ברבע הראשון ב-8-9 מהשדה, basically סגר עניין. בצד השני הם קלעו 12 בלבד ברבע הראשון, כולל 2 טכניות על שלוש שניות בצבע.
היו קולות של קאמבק, אך הצלחנו לשמור על ההפרש לאורך המשחק למרות שהפסדנו את שלושת הרבעים הבאים (בקטנה). ריברס ממש חיכה לשחק נגדם (שחררו אותו מוקדם יותר העונה), הפגיז 6 שלשות בשעה טובה וסיים עם 25 כולל קצת טראש טוק. נקווה שימשיך ככה... אנחנו בוודאי צריכים אותו. speaking of, גורדון סיים ללא נקודות צריך לציין, אנחנו חייבים לחלץ ממנו יותר. פאקו ממשיך להיות ענק עם סטט של 16-9-4-5-2, חח הבנאדם חסם פעמיים! בכלל הגארדים שלנו רשמו לא פחות מ-13 חטיפות (shutout לשאק האריסון), מאוד עזר לשמור על ההפרש. ג'וקר נח את הרבע הרביעי וגם מייקל פורטר שיחק פחות דקות סוף סוף, בטח ביחס לתקופה האחרונה (בעיקר בגלל בעיית עבירות).
ניצחון חשוב, לקראת בק-טו-בק אימתני ביוטה ואז מול ברוקלין. המפגש מול הג'אז אמור להיראות בדיוק ההפך, הסגנון שלהם תפור לחולשות שלנו, בטח עכשיו. בכלל, תמיד פחד לשחק ביוטה, ולחשוב שיום לאחר מכן אתה רואה את הנטס.. אם נחלץ אחד, אנחנו בכיוון הנכון. אם לא, אנחנו מסיימים את העונה עם 4 משחקי חוץ כולל בק-טו-בק נוסף.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כמו שהנטס נראים במשחקים האחרונים, לא הייתי חושש מידי מהמפגש מולם.
 
למעלה