דל 1525 לגבי הדגם ה 1525, רציתי לדעת בקשה רשום בכל האתרים שאין דרייברים ל XP, ויש רק לויסטה, מה קורה במידה והתקנתי XP בכל זאת?? האם יש לה דרייברים מתאימים?? תודה ומחכה לתשובה