די נו כבר ;; מתי יש מפגש? 2.7 מתאים? כי. ארג. זה הכי מתבקש. רובנו יכולים ב-2.7
C Clementine D New member 25/6/06 #1 די נו כבר ;; ../images/Emo108.gif מתי יש מפגש? 2.7 מתאים? כי. ארג. זה הכי מתבקש. רובנו יכולים ב-2.7