דירוגים שונים...

israeli saiko

New member
דירוגים שונים...

בואו נעשה פה איזה 2 סקרים בעניין מוזיקה... ראשון: לדרג Top 5 של פסיי. אבל לא סתם פסיי ככה, אלא אנדרגראונד בלבד. כלומר: ספאג'דליק, פאנקאדליק, סואומי, פינלנדי, אוסטרלי, פסייברייקביט, דראם אנד בייס אוסטרלי, אמביינט יפני, וכל שאר הדברים ההזויים (וכתבתי הרבה שמות חוזרים - כדי שתבינו פחות או יותר את הכוונה.) ואם יש בעיה מהז'אנרים האלה - אז אפשר גם מדארק פסיי, וטק טראנס - ובכלל כל הדברים הקשים לעיכול. רק רצוי להימנע מפולאון, ומפרוגרסיב, ולא בגלל זלזול חלילה, אלא כי פשוט זה לא נכנס תחת קטגוריה של אנדרגראונד כיום. שני: לדרג Top 5 של ז'אנרים אהובים עליכם. ואם אפשר להיות די ספיציפיים, כלומר, לא לכתוב סתם "אלקטרוני" או משו בסגנון, לפרט אם אפשר. דירוג שלי: ========== ראשון: 1) Exotic Matter - Astral Attache 2) Puola - Invisble Sightseeing 3) Joujouka - Joujouka 4) Mandalavandalz - Hong Kong Knightlife 5) Ubar Tmar - Macrometasomakosmos שני: 1) פסיכאדליה: רצוי אלקטרונית כמה שיותר. 2) אתני: כל מה שקשור בהודו ובמדינות ערב והאיסלאם - בא בטוב! 3) מזרחי: דיכאון, והים תיכונית התימנית הישנה. כל השאר לא אוהב. 4) אלקטרוני: הדברים ה*ממש* הזויים, אקספרימנטל, אבסטרקט. וה*פחות* הזויים, הארדקור, דארקקור, דריל אנד בייס, ביג ביט (-בכל אופן - רצוי שלמוזיקה לא תהיה יותר מדי "רחמים" על מי ששומע אותה). כל השאר, הרוב הגדול לא אוהב. 5) ג'מייקה: רגאיי, דאנסהול, דאב בלבד. (יש סקא - אבל אני לא אוהב את זה.)
 
למעלה