Deadnight Warrior
New member
דיעה אישית
אם מישהו צריך לנהל בתפוז (או כל מערכת פורומים ישראלית) פורום של ניו מטאל זה צריך להיות אני. מירי לא אישי, את מנהלת טובה בלי קשר. מזל טוב על הפורום
אם מישהו צריך לנהל בתפוז (או כל מערכת פורומים ישראלית) פורום של ניו מטאל זה צריך להיות אני. מירי לא אישי, את מנהלת טובה בלי קשר. מזל טוב על הפורום