דילמה...

אני1530

New member
דילמה...

היי אני די נמצאת כרגע בדילמה והייתי רוצה לשתף ולדעת את דעתכם בנושא..

אני וחבר שלי ביחד שבועיים.יוצאים הרבה ויש לנו אותו "ראש".
הוא נפרד מחברתו לפני שלושה חודשים בערך וזו הייתה חברה של הרבה שנים.
יוצא לנו להיות הרבה ביחד ובכל הזמן הזה יצא לו להעלות את שמה בשיחה בערך 3 או 4 פעמים בהקשרים שונים.פעם אחת אפילו קרא לה חברה שלי ותיקנתי אותו לשעבר.
בנוסף הוא לא מחק תמונות שלהם בפייסבוק ביחד בטענה שזה לא מפריע לו.

הוא אומר שהוא כן מוכן להמשיך הלאה ושהפרידה שלהם הייתה הדדית. אני מצידי רואה שכשהוא איתי הוא לא איתי במאה אחוז..הוא חושב מחשבות ה"ראש שלו לא תמיד במקום".
אני יכולה להבין שהוא עושה לפעמים את ההשוואה בני לבינה אבל זה לא קצת מוגזם להעלות אותה בשיחה מדי פעם או להשוות?

בנוסף , הוא מאוד ממהר בקשר.אמנם הכרתי חלק ממשפחתו וחבריו אבל הכל נראה לי ככ מהר גם מבחינה של לשכב אני עוצרת את זה. הוא יודע שלי אין נסיון והוא די לוחץ בכיוון למרות שהוא אמר לי לקחת את כל הזמן שבעולם.

איך יודעים אם הקשר הוא בעצם ריבאונד?? אני מפחדת להיפגע.
 

nitsansh

New member
מתקבל הרושם שהוא עוד לא השלים עם הפרידה...

להערכתי הוא לא מוכן מבחינה רגשית ליצור קשר חדש יציב... הוא אומר שכן אבל הלב שלו אומר לא..

אין ספק שזה מציב אותך במצב בעייתי... הדבר האחרון שצריך לעשות במצב כזה הוא למהר.. הוא צריך עוד זמן, והשאלה היא אם את מוכנה לחכות שהוא יהיה פנוי מבחיה רגשית לקשר איתך...
 

אני1530

New member
אתה צודק.

אני באמת צריכה לחשוב על כל העניין לראות אם זה מתאים לי. לא אמהר.תודה על חוות הדעת עזרת לי מאוד!

שבוע טוב
 

Megie

New member
כנראה שזה חלק מהעיניין

הוא אולי לא היה חוזר אליה, אבל להשלים עם פרידה אחרי שנים של קשר..כמעט ובלתי אפשרי..
לא בהכרח שתיהי הריבאונד שלו, לא בהכרח שאין לכם עתיד..אבל אין ספק שהיא הייתה חלק מהחיים שלו במשך הרבה זמן, הוא התרגל לשגרה זוגית והוא דיי חדש בכל ההתנהלות כ'רווק' וכנראה אותו הרגל גורם לו לעשות טעויות...
אני מכירה את זה כי הייתי במקומו, לקח לי זמן לשנות הרגלים-שנים!
עכשיו זה תלוי רק בך, אם את מוכנה לקחת את הסיכון שקיים בקשר הזה, אולי תנסי שלא לצפות, תקחי את הקשר לאט..ותסבירי לו שחשוב לך שילמד לעשות את ההפרדה..אתם רק שבועיים וזה עדיין לא במקום שזה באמת צריך להפריע..אבל חבל שתגיעו לאותה נקודה שיהיה לך כבר קשה לחזור ממנה.
תדברי איתו.
 


אדם שנמצא בזוגיות של שנים, כבר חי בתוכו את האדם השני, וכשנפרדים, זה קשה פתאום לשכוח את הכל, ומדי פעם זה נורמלי שיצוץ השם שלה,
עם זאת... לא צריך לנהל שיחות שלמות על האקסית.
לפעמים עושים את זה בצורה לא מודעת, אולי אם תעירי על זה משהו, פתאום הוא יבין שזה מפריע ולבד ישתדל לא לדבר עליה.

אתם יחד שבועיים, זה מעט מאד.
אם לדעתך הקשר רץ - את חייבת לשתף אותו בדברים האלה.
קשר אינטנסיבי יכול להצליח רק אם שני הצדדים נהנים מהמהירות שלו, לא רק אחד.
אחרי שבועיים לדעתי אין מה להכיר הורים או חברים, זה בעיני עדיין זמן של שני האנשים יחד, אם כבר הכרת אותם זה בסדר גמור, אבל זה
נראה שהמהירות מפריעה לך - בעיקר כי הוא מפעיל סוג של לחץ סמוי על ההיבט הפיזי .

דברי איתו, אם הקשר טוב, אין סיבה שהוא לא יבין אותך.
 
למעלה