דילמה...
היי אני די נמצאת כרגע בדילמה והייתי רוצה לשתף ולדעת את דעתכם בנושא..
אני וחבר שלי ביחד שבועיים.יוצאים הרבה ויש לנו אותו "ראש".
הוא נפרד מחברתו לפני שלושה חודשים בערך וזו הייתה חברה של הרבה שנים.
יוצא לנו להיות הרבה ביחד ובכל הזמן הזה יצא לו להעלות את שמה בשיחה בערך 3 או 4 פעמים בהקשרים שונים.פעם אחת אפילו קרא לה חברה שלי ותיקנתי אותו לשעבר.
בנוסף הוא לא מחק תמונות שלהם בפייסבוק ביחד בטענה שזה לא מפריע לו.
הוא אומר שהוא כן מוכן להמשיך הלאה ושהפרידה שלהם הייתה הדדית. אני מצידי רואה שכשהוא איתי הוא לא איתי במאה אחוז..הוא חושב מחשבות ה"ראש שלו לא תמיד במקום".
אני יכולה להבין שהוא עושה לפעמים את ההשוואה בני לבינה אבל זה לא קצת מוגזם להעלות אותה בשיחה מדי פעם או להשוות?
בנוסף , הוא מאוד ממהר בקשר.אמנם הכרתי חלק ממשפחתו וחבריו אבל הכל נראה לי ככ מהר גם מבחינה של לשכב אני עוצרת את זה. הוא יודע שלי אין נסיון והוא די לוחץ בכיוון למרות שהוא אמר לי לקחת את כל הזמן שבעולם.
איך יודעים אם הקשר הוא בעצם ריבאונד?? אני מפחדת להיפגע.
היי אני די נמצאת כרגע בדילמה והייתי רוצה לשתף ולדעת את דעתכם בנושא..
אני וחבר שלי ביחד שבועיים.יוצאים הרבה ויש לנו אותו "ראש".
הוא נפרד מחברתו לפני שלושה חודשים בערך וזו הייתה חברה של הרבה שנים.
יוצא לנו להיות הרבה ביחד ובכל הזמן הזה יצא לו להעלות את שמה בשיחה בערך 3 או 4 פעמים בהקשרים שונים.פעם אחת אפילו קרא לה חברה שלי ותיקנתי אותו לשעבר.
בנוסף הוא לא מחק תמונות שלהם בפייסבוק ביחד בטענה שזה לא מפריע לו.
הוא אומר שהוא כן מוכן להמשיך הלאה ושהפרידה שלהם הייתה הדדית. אני מצידי רואה שכשהוא איתי הוא לא איתי במאה אחוז..הוא חושב מחשבות ה"ראש שלו לא תמיד במקום".
אני יכולה להבין שהוא עושה לפעמים את ההשוואה בני לבינה אבל זה לא קצת מוגזם להעלות אותה בשיחה מדי פעם או להשוות?
בנוסף , הוא מאוד ממהר בקשר.אמנם הכרתי חלק ממשפחתו וחבריו אבל הכל נראה לי ככ מהר גם מבחינה של לשכב אני עוצרת את זה. הוא יודע שלי אין נסיון והוא די לוחץ בכיוון למרות שהוא אמר לי לקחת את כל הזמן שבעולם.
איך יודעים אם הקשר הוא בעצם ריבאונד?? אני מפחדת להיפגע.