דילמה של אנוס
אני כבר כמה שנים זוחל לאט אבל בטוח לכיוון החוצה מהעולם החרדי כבר עשיתי כמה דברים מענינים הלכתי הלוך וחזור התקדמתי וחזרתי כמובן שאת חג הפסח חגג,h ברוב פאר והדר ללא הרהור של משהו חמץ אבל איך שאני מכיר את עצמי כבר אני מדרדר אי אפשר להגיד רגל בחוץ אבל אוטוטו אוטוטו חלק מהדברים שעשיתי עד היום היה יחד עם אשתי ללא שהיא יודעת בבירור שאני "אנוס" מה שנקרא אבל לקראת התהליך האמיתי והגדול כמובן שאני צריך להתחיל ללמד אותה ולהוביל אותה יחד איתי שבאופן עקרוני זה דבר אפשרי אבל פתאום התעוררתי ושמתי לב שכמה מן המפורסמים שיצאו בשאלה לאחר שנשותיהם עשו איתם את כל כברת הדרך החוצה
אני רואה אותם בלא נשותיהם גרושים פרודים או איך שנקרא לזה
ואני שואל את עצתכם האם ראוי ומתאים ככה להתחיל להוביל את אשתי החוצה יחד איתי בזמן שכפי הסטטיסטיקה אנחנו נפרד בבא היום והיא תשאר עם חמשת ילדינו ללא תמיכת הורים כי היא ""לא משלהם "וללא תמיכת בעל כי היא תריב איתו או שתגידו לי שזה לא מחויב שאנחנו ניפרד ובאחוזים היוצאים בשאלה כשהם נשואים נשארים כבני זוג גם אחרי זה אני בכוונה לא כותב את שמות המפורסמים שהתגרשו מפני כבודם אבל אם אתם מאשרים אני יכתוב אתם מבינים שבעיה של לשון הרע אין כאן מבחינה הלכתית
אני כבר כמה שנים זוחל לאט אבל בטוח לכיוון החוצה מהעולם החרדי כבר עשיתי כמה דברים מענינים הלכתי הלוך וחזור התקדמתי וחזרתי כמובן שאת חג הפסח חגג,h ברוב פאר והדר ללא הרהור של משהו חמץ אבל איך שאני מכיר את עצמי כבר אני מדרדר אי אפשר להגיד רגל בחוץ אבל אוטוטו אוטוטו חלק מהדברים שעשיתי עד היום היה יחד עם אשתי ללא שהיא יודעת בבירור שאני "אנוס" מה שנקרא אבל לקראת התהליך האמיתי והגדול כמובן שאני צריך להתחיל ללמד אותה ולהוביל אותה יחד איתי שבאופן עקרוני זה דבר אפשרי אבל פתאום התעוררתי ושמתי לב שכמה מן המפורסמים שיצאו בשאלה לאחר שנשותיהם עשו איתם את כל כברת הדרך החוצה
אני רואה אותם בלא נשותיהם גרושים פרודים או איך שנקרא לזה
ואני שואל את עצתכם האם ראוי ומתאים ככה להתחיל להוביל את אשתי החוצה יחד איתי בזמן שכפי הסטטיסטיקה אנחנו נפרד בבא היום והיא תשאר עם חמשת ילדינו ללא תמיכת הורים כי היא ""לא משלהם "וללא תמיכת בעל כי היא תריב איתו או שתגידו לי שזה לא מחויב שאנחנו ניפרד ובאחוזים היוצאים בשאלה כשהם נשואים נשארים כבני זוג גם אחרי זה אני בכוונה לא כותב את שמות המפורסמים שהתגרשו מפני כבודם אבל אם אתם מאשרים אני יכתוב אתם מבינים שבעיה של לשון הרע אין כאן מבחינה הלכתית