דיליי בנגינה
שלום אני עובד על נואנדו 3 וכרטיס MOTU HD 192ולא מזמן התחילה לי בעיה רצינית של לייטנסי בנגינה של מידי.גם כשהבאפר סייז נמוך. עד כה הייתי עובד ללא בעיות במצב של 512 בבאפר סייז, עכשיו אני צריך ללחוץ על DELAY COMPENSTION כדי להמנע מהלייטנסי. אני מכיר את המערכת כבר שנים ודבר כזה עוד לא היה לי. מה יכולה להיות הבעיה?
שלום אני עובד על נואנדו 3 וכרטיס MOTU HD 192ולא מזמן התחילה לי בעיה רצינית של לייטנסי בנגינה של מידי.גם כשהבאפר סייז נמוך. עד כה הייתי עובד ללא בעיות במצב של 512 בבאפר סייז, עכשיו אני צריך ללחוץ על DELAY COMPENSTION כדי להמנע מהלייטנסי. אני מכיר את המערכת כבר שנים ודבר כזה עוד לא היה לי. מה יכולה להיות הבעיה?