דיון שכזה -

inbal287

New member
דיון שכזה -

יש לכן מרצ'נדייז של בונג', או שאתן רק בקטע של דיסקים וכאלה. אם יש לכן ספרו קצת מה יש לכן, מאיפה השגתן את זה וכו'.
.
 

nogao10

New member
וואי, אם מדברים.....

היום כשעליתי על ההסעה והתיישבתי ליד חברה שלי היא אמרה לי "וואי, נוגה, את לא תאמיני מה ראיתי אתמול" והיא מוציאה את הפלאפון שלה, מחפשת בו משהו ומציגה לי תמונה של חולצה- עם אלוהים יודע מה רואים עליה..... "תגידי, מה אני אמורה לראות כאן?" "את בון ג'ובי!!" "איפה???????????" "הנה, כאן, על החולצה" "וואי, וואלה.... זה באמת ג'ון, של מי החולצה" "חבר של *** (השם שמור במערכת
), הנה, הוא כאן מאחוריינו" הלכתי לשם "תגיד, אפשר לראות את החולצה שלבשת אתמול" "הנה, היא כאן...." "וואו, ג'ון בון ג'ובי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוקיי, תסלח לי אם אני אשאר כאן לבהות..." "את אוהבת אותם?" "יש לי קשר כלשהו...חחחחחח" "יש לי כמה כאלה בבית!" "מה????????????" "תגידי, רוצה שאני אביא לך אחת?" אז עכשיו מסתבר שיש לי חולצה של בונג'..... וואי, זה היה האור של היום שלי.... סוף סוף חולצת בונג' משלי!!!!!!!! חוץ מזה אין לי כלום, רק דיסקים וDVD, אני עדיין מחפשת את הפוסטר המושלם לחדר שלי, אולי ביום חמישי אני אמצא (אני כבר כמה חודשים חורשת את ת"א בחיפושים אחרי פוסטר שאני אוהב) אחלה דיון, ענבל, הייתי רוצה לשמוע מה יש לכם....... או אולי אני צריכה לומר לכן.... אני עדיין לא סגורה אם להתייחס לכאן כפורום בנות או לא
 

LIRONSH100

New member
ואי נוג מזל טוב!!

זה בדיוק הבעיה שלי.. לצערי אין לי חולצה של בונג'-אין לי פוסטרים גדולים (טוב רק תמונות שהדפסתי מהאנטרנט בעצמי אבל זה לא נחשב!) ונוג אני חושבת שממזמן הפכנו לפורום בנות.. איזה כייף לך שהסגת חולצה.. טוב נדבר במסנ' (שבדיוק נכנסת ובדיוק באתי לכתוב נוג כנסי למסנ'.. -מה שאומר- זה נהפך להיות מפחיד...)
 

veybybv

New member
כיף לך

אני לא מפסיקה לחפש מרצ'נדייז שלהם אבל לא מוצאת חוץ מפוסטרים.. בעיקר אני מחפשת שרשרת של have a nice day כמו בקליפ.. ראיתי באיביי את השרשרת אבל אני לא תומכת יותר מדי בלקנות דרך האינטרנט אז הייתי צריכה לוותר.. אם אתן יודעות עוד על איפה אפשר להשיג בכלל בארץ מוצרים שלהם...
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifחוץ מדיסקים כלום..

אבל אני עושה חולצה ..כאילו מדפיסה לבד.. אפילו יש לי חולצה ג'אנז ושל בון ג'ובי לא..פשוט בושה XD אממ והייתי בתל אביב וחיפשתי פאצ'ים של בון ג'ובי ולא היה..(פעם היה שם).. אממ אני חושבת שבטיסה הבאה שלי אני אחזור עם הרבה דברים בונג'וביים
 

nogao10

New member
חכי עם זה!!!

תקשיבי, יש עכשיו בטופיקס מבצע ממש מיוחד מישהי אמרה שזה יהיה ממש חמוד אם כל מעריצי בון ג'ובי שבפורום יבחרו לוגו שמתאים ללהקה וכל אחד באופן פרטי יעשה חולצה עם הכתובת הזאת, וזה יהיה חולצת מעריצים ממש מיוחדת, אז עכשיו בוחרים לוגו, ואם תחכי אז תוכלי לעשות את הלוגו הזה אני חושבת שזה מבצע מיוחד ומדהים וכשהן יבחרו (גם אני כמובן) אני ארוץ לעשות חולצה כזאת. כרגע מה שנראה לי מקבל רב זה Tell Bon Jovi we said hi שזה כמובן רמז לחולצה המפורסמת שג'ון הולך איתה המון המון המון Tell you mom I said hi אז לדעתי שווה לחכת להכרעה.... כולם מכירים את הסיפור של החולצה של ג'ון, אני מקווה! (או שלא עשיתי את תפקידי נאמנה
)
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifמגניב!!

ובכיף .... ואני יכולה גם לעשות 2 חולצות..שטויות ובא לי גם על הלוגו הזה עם החרב בתוך הלב.. אם את יודעת על מה אני מדברת..
 

Black Balloon

New member
בקינג ג'ורג'

לא זוכרת בדיוק את המספר, אם את הולכת מכיוון שינקין לדיזינגוף סנטר אז תראי את זה (נדמה לי :$)
 

nogao10

New member
....................

יש לי 15 דיסקים (וספרתי את 100 מיליון בתור אחד, ולא 4 + די.וי.די כמו שראוי) 4 DVD חולצה 17 תמונות שדבוקות על החלון ועשרות כתובות על כל החברות שלי שקשורות לבון ג'ובי.... איך אני
פוסטר- בקרוב..... ויש לי הרגשה ממש חזקה ששכחתי משהו.... אני אזכר אם כן......
 

LIRONSH100

New member
טוב בעצם..

יש לי קלסר ענק של כתבות וכאלה של בונג'.. ואממ מלא מלא DVDים.. ואממ כמה מהסרטים של ג'ון.. ואממ עוד איזה משהו קטן שנוגה הביאה לי אתמול.. (שאפילו לא הבנתי מה זה..)
 
למעלה