וואי, אם מדברים.....
היום כשעליתי על ההסעה והתיישבתי ליד חברה שלי היא אמרה לי "וואי, נוגה, את לא תאמיני מה ראיתי אתמול" והיא מוציאה את הפלאפון שלה, מחפשת בו משהו ומציגה לי תמונה של חולצה- עם אלוהים יודע מה רואים עליה..... "תגידי, מה אני אמורה לראות כאן?" "את בון ג'ובי!!" "איפה???????????" "הנה, כאן, על החולצה" "וואי, וואלה.... זה באמת ג'ון, של מי החולצה" "חבר של *** (השם שמור במערכת
), הנה, הוא כאן מאחוריינו" הלכתי לשם "תגיד, אפשר לראות את החולצה שלבשת אתמול" "הנה, היא כאן...." "וואו, ג'ון בון ג'ובי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוקיי, תסלח לי אם אני אשאר כאן לבהות..." "את אוהבת אותם?" "יש לי קשר כלשהו...חחחחחח" "יש לי כמה כאלה בבית!" "מה????????????" "תגידי, רוצה שאני אביא לך אחת?" אז עכשיו מסתבר שיש לי חולצה של בונג'..... וואי, זה היה האור של היום שלי.... סוף סוף חולצת בונג' משלי!!!!!!!! חוץ מזה אין לי כלום, רק דיסקים וDVD, אני עדיין מחפשת את הפוסטר המושלם לחדר שלי, אולי ביום חמישי אני אמצא (אני כבר כמה חודשים חורשת את ת"א בחיפושים אחרי פוסטר שאני אוהב) אחלה דיון, ענבל, הייתי רוצה לשמוע מה יש לכם....... או אולי אני צריכה לומר לכן.... אני עדיין לא סגורה אם להתייחס לכאן כפורום בנות או לא