shlomi2702
New member
דחוף!!
אני מחפש את המנגינה שיש מתי שקבוצת בית תוקפת והקצב מתחיל לאט ונהיה מהיר....בקשה שימו פה קישור או משהו או שתירשמו איך קוראים למנגינה
אני מחפש את המנגינה שיש מתי שקבוצת בית תוקפת והקצב מתחיל לאט ונהיה מהיר....בקשה שימו פה קישור או משהו או שתירשמו איך קוראים למנגינה