דחוף!!

shlomi2702

New member
דחוף!!

אני מחפש את המנגינה שיש מתי שקבוצת בית תוקפת והקצב מתחיל לאט ונהיה מהיר....בקשה שימו פה קישור או משהו או שתירשמו איך קוראים למנגינה
 
למעלה