דחוף

דחוף ../images/Emo101.gif

שלום לפורום, בשעה טובה אני מוסר את מכשירי(3850) לידיים אחרות (בהפתעה). האם כל התוכן מגובה לאאוטלוק או שעלי לשמור בנפרד קבצים ספציפים לקראת המכשיר הבא? האם כדי לעשות הרד ריסט כדי למחוק הכל או שיש דרך אחרת? האם העיברית PDAC תימחק? בבקשה מהר.
 

ERICP1

New member
אני לא מומחה אבל.....

כל אנשי הקשר שלך, פתקים, פגישות וכו. נישארים על מחשב האם איתו עשית סינכרונים, תוכנות אני מניח שקנית אז יש לך אותם, העברית תימחק ואני מניח שגם אותה צריך להיות לך על דיסק או רשיון תצתרך להתקין אותה שוב לאחר הריסט וכדאי שתעשה זאת למה לך שמישהו יסתובב ובידיו נתונים כל שהם שלך. גם אני מחפש קונה ל3850 אשמח לעזרתך.
 
נגמרו ההתלבטויות-אני חושב ../images/Emo12.gif

מחר אני קונה PPC חדש התלבטתי איזה דגם לרכוש אז שוטטתי קצת ברשת וריכזתי מספר נתונים בסיסיים בטבלה (מצורפת)שאולי תהיה לעזר גם לאחרים. לבסוף ההתלבטות הסתכמה בין 2210 ל 4150 לאחר מחשבה של השימושים הרצויים וגם השימושים העתידיים החלטתי-אני חושב-
שהתכונות האלחוטיות של 4150 עדיפות. מה דעתכם? היכן הכי כדי לרכוש (מחר)? תודה
 

AYELET1

New member
בקשר לטבלה ולמכשירים המצויינים בה:

אאז"נ המקלדת של 4350 איננה תומכת בעברית ואכן 2 המכשירים שציינת הם גם לדעתי האופציה הנחמדה ביותר. אתה מתכוון להתקין תוכניות רבות במכשיר ? אם כן - קח 2210 אם לא - 4150
 
ממממ

תודה על העיצה. אני לא מתכוון להתקין תוכניות רבות מעבר לסטנדרט.אולי בעתיד דסטינייטור. אבל אני סקרן איך זה בא לידי ביטוי? תודה
 

AYELET1

New member
ל-2210 2 כרטיסי הרחבה

אם תתקין תכניות רבות, לא יהיה לך מספיק מקום במכשיר עצמו , ולפיכך תתקין את השאר על הכרטיס. הכרטיס השני ישמש להתקנת מוסיקה בפורמט MP3 או להתקן כלשהו אם אינך מתקין תכנות רבות, הרי כרטיס אחיד יספיק לך מסיבות מובנות
 
למעלה