אלון סלומון
New member
דחוף ../images/Emo101.gif
שלום לפורום, בשעה טובה אני מוסר את מכשירי(3850) לידיים אחרות (בהפתעה). האם כל התוכן מגובה לאאוטלוק או שעלי לשמור בנפרד קבצים ספציפים לקראת המכשיר הבא? האם כדי לעשות הרד ריסט כדי למחוק הכל או שיש דרך אחרת? האם העיברית PDAC תימחק? בבקשה מהר.
שלום לפורום, בשעה טובה אני מוסר את מכשירי(3850) לידיים אחרות (בהפתעה). האם כל התוכן מגובה לאאוטלוק או שעלי לשמור בנפרד קבצים ספציפים לקראת המכשיר הבא? האם כדי לעשות הרד ריסט כדי למחוק הכל או שיש דרך אחרת? האם העיברית PDAC תימחק? בבקשה מהר.