דורון-

doroni10

New member
יופי,

אבל כשתשלח- אל תשלח אלי את 2 בולי פסל החרות הקטנים- יש לי מספיק מהם..
(השניים מהתמונה הראשונה) תודה, דורון,
 

python 4

New member
נצל"ש - תמיר, האסטרואיד בדרך

אליך. אגב אני מצטער אבל נאלצתי לשלוח לך את זה במעטפה מבויילת מראש, כלומר כזו עם בול מצוייר עליה. לפני שתתנפל עלי בקריאות "חילול הקודש", זה פשוט מה שהיה לי בבית...
אגב זו רק ההרגשה שלי, או שזה נורא מיסטי כזה לשלוח בולים בדואר בתוך מעטפה? זה כמו הגררים הגדולים האלה שנושאים עליהם מכוניות מהנמל למגרשי המכירות.
 

meytar

New member
אגב תמיר- שאלה אליך מתוך סקרנות:)

אתה זוכר ששלחת אלי את הבולים עם החיות(למרות שלא נראה לי שממש תזכור) ושמת על המעטפה שני בולים, מדוע?
 

תמיר1991

New member
בכדי להשלים את התעריף למכתב.

בול של 1.2 ש"ח לא היה מספיק, אז השלמתי עם בול של 10 אג'. יצא 1.3 ש"ח - התעריף החדש. תמיר.
 

doroni10

New member
תמיר, מהתמונות שהעלת

למרות שקשה מאד לראות את הבולים בתמונות.. בכל זאת.. בתמונה הראשונה: ללא 2 הבולים מארה"ב עם הדמות של פסל החרות- למרות שפסל החרות הוא "מבנה" במקרים כאלו הבולים יוצאים מהכלל משום שיש כאן קוי מתאר של דמות ללא ה"נוף מסביב. לא מדובר בקווי מתאר של בית או מבנה אחר אלא פשוט העתק מסויים חלקי של דמות. לארה"ב יש מספר בולים שבהם ניראה פסל החרות במלא הדרו בסביבתו הטבעית. (מעבר לכך שיש לי את הבולים הללו..
) מהתמונה השנייה תוריד את 2 בולי ארה"ב: האחד קווי המתער של שמורת הר-ראשמור. גם כאן מדובר בקווי מתער ולא תמונת נוף או מבנה מוגדרת היטב. כמו גם את בול ארה"ב הצבעוני המציג סמל של פסל החרות. השאר, למרות האיכות, נראים בסדר גמור. תודה
דורון, נ.ב. יש עוד?..
 

תמיר1991

New member
OK, רק אין לי מושג מה זה הר

ראשמור... תצביע לי על מיקום בתמונה. בינתיים אין עוד. אתה רוצה את זה רשום? תמיר.
 

תמיר1991

New member
עכשיו הבנתי...

זה הראשים האלה של נשיאי ארה"ב... אני שם במעטפה עכשיו. תמיר.
 
למעלה