נצל"ש - תמיר, האסטרואיד בדרך
אליך. אגב אני מצטער אבל נאלצתי לשלוח לך את זה במעטפה מבויילת מראש, כלומר כזו עם בול מצוייר עליה. לפני שתתנפל עלי בקריאות "חילול הקודש", זה פשוט מה שהיה לי בבית...
אגב זו רק ההרגשה שלי, או שזה נורא מיסטי כזה לשלוח בולים בדואר בתוך מעטפה? זה כמו הגררים הגדולים האלה שנושאים עליהם מכוניות מהנמל למגרשי המכירות.