דדדדדדדדדי

EmGee

New member
זה היה בקטע של להסביר

שבניגוד להקבלה שגם שריון וגם תותחנים אוכלים הרבה קקי, זה לא אומר שגם רמת הפעילות זהה.
 

Lady McBeth

New member
חחחח

אבל זה לא אומר שבשריון לא דוחפים דברים, או, לחילופין, שבתותחנים כן. חוץ מזה שזה בכלל לא רלוונטי לעובדה שמי שחושב שתותחנים רק דוחפים פגזים לא מבין כלום מהחיים שלו.
 

EmGee

New member
לכי תקישי 3 פעמים בעקבים ברגליים

ותגידי אין כמו בבית.
 

Lady McBeth

New member
אבל אני בבית..

לא יכלת להגיד לי את זה כשסגרתי ריתוקים על ימין ועל שמאל?
 

EmGee

New member
זה היה על המשקל של האילולים שנתת לי

למרות שאין לי מושג מה זה צריחון, אבל זה בטח הכוונה למשהו עם טנקים...
 

EmGee

New member
כי מעולם לא נתקלתי בזה

אני חושב שזה מה שיש בנקפדון, אבל לא סגור על זה. בכל מקרה בטנק שאני הייתי בו אין כזה דבר. לעומת זאת יש לנו "צריח"...
 

Lady McBeth

New member
זה מה שיש בנגמ"שים

ואולי גם בנקפדון, האמת. בכל מקרה, הבנת את הפואנטה. אגב, מה היה התפקיד שלך בטנק? אני מוכנה להמר על תותחן
 
טוב, אז ככה

דבר ראשון, אני בספק אם באמת אתה יכול לדעת מה אתה מעדיף. יש כ"כ הרבה מקומות, כ"כ הרבה פרמטרים וכ"כ הרבה העדפות שונות לכל אחד. יש אנשים שיהיו שבוזים בכל מקום, יש אנשים עם זין קטן ונטיות אינפנטיליות שגם אם הם גויסו באופן אקראי לאנשהו, הם פתאום מחליטים ששם הכי טוב, וכיו"ב. וכמובן, השאלה היא - מה אתה מחפש? לדעתי, אין הבדל משמעותי בין כל המקומות אליהם תלך. כל טירונות קרבית היא קשה (אני עשיתי טירונות 04' שהיתה זהה פחות או יותר לטירוניות 05' של חברים שלי). רמת הרובאיות לא בהכרח עומדת ביחס ישיר לרמת הקושי, אלא להכשרה שלך (תרגיל מחלקה, תרגיל צוות, תרגיל פלוגה וכו', זה קשור לייעוד של החיל שלך. כך או כך תאכל חרא בטירונות). אח"כ אימון יעודי שהוא בד"כ חרא כמו הטירונות, רק עם עוד מעט חומר מקצועי שעשוי להיות מעניין (ובאמת יש מישהו שיודע לפני הגיוס אם יותר מעניין יותר טנק, תותח או אמצעי תצפית? אני בספק). אח"כ אתה מגיע לפלוגה המבצעית שלך, ושם בהתחלה אתה צעיר ואוכל חרא (כיום רמת הצעירות ברוב המקומות היא די זהה. במוד"ש באופן ספציפי כמעט ואין, בכל מקרה) ואח"כ אתה עושה רוב השנה פעילות בט"ש שלא קשורה בשום צורה להכשרה שלך, ובהתאם לגזרה ולתקופה אולי קצת יזומות (=מעצרים וכו'). פעם בהרבה מאוד שנים יש מלחמה, ואז הכל משתנה. לא הייתי בונה על זה, ובכלל במקומך הייתי מעדיף שלא תהיה אחת כזו. ההבדלים העיקריים אני מניח זה באנשים. במקרה הזה הייתי ממליץ לך להיצמד לסטיגמות בערך, הכי טוב. כן כן, נחל צהובים, גולני שחורים. ושאף אחד לא יספר לך אחרת. כל זה כמובן רלוונטי אם אתה מתכוון להגיע לגדודים ולא לאיזו יחידה מובחרת. בזה אני קצת פחות מבין, אבל ההימור שלי הוא שגם בין היח"טיות אין הבדל משמעותי, ובאופן כללי רק יחידות העילית (מטכ"ל, שייטת, 669 ושלדג) הן משהו שונה, אבל זו רק דעתי. אם יש לך שאלות ספציפיות על מוד"ש אתה מוזמן להפנות אותן אלי בפרטי, חבל להלאות את הפורום בחרא הזה, גם ככה אנחנו שונאים צבא.
 

G COP

New member
אחלה תגובה../images/Emo45.gif

להפוך למאמר בפורם מתגייסים!! שיירגעו שם כל המורעלים
 

yehuda18

New member
אני ארחיב קצת

קודם כל וינסטון שכח שצנחנים מתרוממים וכוסיות. ושנית לגבי היח"טיות דווקא כן יש הבדל, והבדל עוד יותר גדול קיים ביחידות "העילית". בגדול הייעוד של היחס"ר/גדס"ר היום הוא כולו פעילות ייעודית, אני כל השירות עשיתי פעילות יזומה, לא קרה שעמדתי במחסום בשטחים... או משהו כזה.. רמת המבצעים יותר מעניינת משל גדודים רגילים וכללות גם יציאה לפעילות בכוחות של 4-5 לוחמים, הציוד ברמה הרבה יותר גבוהה, יש אמצעים מסויימים שתראה ביחס"רים ולא קיימים בגדודים (רובי צלפים SR, אמצעים טרמיים קטנים בגודל מצלמת וידאו, ציינים שונים, אמצעי ראיית לילה חדישים וכו' וכו'). אורך ההכשרה גם יותר ארוך וקשה משמעותית.... ובלי קשר ביחסרים הבית זונות חוגג אחרי שמסיימים מסלול, המסגרת הצבאית כמעט ולא מורגשת... שום רס"ר לא התעסק איתי ולא העיר לי על שום דבר, בבסיס שלי יכלתי להסתובב גם עירום כביום היוולדי... (טוב לא נגזים, אבל עם בוקסר בהחלט הייתי מסתובב). פלוס הרמה של האנשים יותר טובה.. סה"כ מאז שסיימתי מסלול דיי נהנתי... באמת שנהנתי.. תשאלו אפילו את קדוש - מייסד ליגת הפרו אבולושן ביחידה. הקרנות של פריזן מידי ערב, אבודים.... אחחחח הימים הטובים!
 

IrIsH BaBe

New member
חחחח איזה דפוקים אתם באמאשלי

גם כשתהיו בני 80 ותראו את החבר שלכם בן 75 הולך עם ההליכון תהיו חייבים לצעוק לו יא "כוסית איפה השמלה שלך?" וכמובן תוסיפו "יא צעיר" עאלק לא מורעלים. אין אין זה קורה רק בישראל
 

RYaniv

New member
אצלנו אמנם לא היתה ליגה

אבל היה מקרן מדי פעם, ובשבוע שהשתחררתי גם הגיעו פלזמות. אבל לא תוכלו להתחרות בספריית הדיוידי שהיתה לנו. באמת. פריזן ברייק, לוסט והירו'ז זה בקטנה.
 

yehuda18

New member
חחח

כנראה שעוד לא שמעת על ההארד דיסק החיצוני שהיה לנו... כמה מאות גי'גה של סרטים באיכות דיוידי...
 

RYaniv

New member
הארדיסק יש ב XBOX

ובשביל עדכונים תכופים יש את ה PSP, במידה ורוצים לחסוך במדיות של DVD. אין ספק שהקרבות האלה מעלים געגוע.
 
ברור

התכוונתי שאין הבדל משמעותי (עבור המלש"ב לפחות) בין היח"טיות עצמן. ברור שיש הבדל בין יח"טית לגדוד.
 
למעלה