הנזק כבר נגרם...
בעקבות ריבוי התלונות על החברה הזו, ועוד זה שהם תובעים את המתלוננים (ואין לי מושג איך הם זוכים) במקום להגיע איתם להסדר, אני לעולם לא אחשוב לקנות מהם. החברות הללו גורמות לבעלי פורומים שונים לצנזר את האמת על שירותיהן וכך אנחנו בתור צרכנים לא יכולים להזהיר אחד את השני ולגרום לצרכנים נוספים להמנע מקניה במקום כזה... אני לא מבין למה השופטים משתפים פעולה עם החברות הללו, ממש מכעיס.