דברים שלמדתי על הרזיה ותזונה נכונה

שאקל

New member
דברים שלמדתי על הרזיה ותזונה נכונה

1. אי אפשר לרדת במשקל בלי כוח רצון. זה לא עובד בלי חשיבה חיובית וקור רוח. אם מתוסכלים ללכת מיד לעשות התעמלות וזה עובר מהר. 2. התעמלות זה חובה. גם להרגשה יותר טוב ואחרי חודש רואים תוצאות בעיקר אם עובדים על חלק מסויים בגוף כל הזמן וכל יום אז זה יותר בולט. 3. 1 קילו = 7000 קלוריות
4. הגוף מתחלק לשתיים: מסת שריר ומסת שומן. אפשר לעשות בדיקה פשוטה לגלות כמה מסת שומן יש לנו. לדעתי לא כדאי כי זה יתסכל מאוד. 5. לא מספיק לרדת במשקל. צריך לחזק את השרירים כי שריר יותר חזק שורף יותר קלוריות ולא נותן לשומן להצטבר בגוף. 6. לשתות הרבה מים תמיד עוזר. בעיקר כשלא עומדים בפיתוי מול מתוקים ושוקולדים אז למלא את הבטן במים ואז התחושה עוברת. סודה גם טוב. 7. לא נשקלים כל יום. פעם בשבוע זה מספיק. אפשר להוריד חצי קילו בשבוע וזה הכי בריא ונכון. 8. דיאטת כאסח לא טובה. מרזים מהר ומעלים הכל חזרה עם ריבית מהר. 9. צריך חברים טובים כמוכם בפורום תמיכה באינטרנט כדי להצליח. זה מאוד קשה לבד בלי סביבה תומכת. לי אין סביבה כל כך תומכת ואתם התמיכה שלי. רק אתכם זה יכול לקרות ואני לא צריך להתבייש לפניכם ולהיות גלוי ופתוח בכל דבר. 10. ארוחת בוקר הכי חשובה. אחרי שינה טובה הגוף מוכן לקבל אנרגיה ולעכל אותה. אסור לוותר עליה. 11. לא לחשב קלוריות. זה מאוד מתסכל. אני למדתי לעשות חישוב כללי. מעגל את המספרים כלפי מעלה תמיד. חישוב פחות או יותר לא מדויק עם מחשבון. 12. כל דיאטות שמוכרים בשוק ומבטיחות הרזיה גורמות לשלשולים והקאות וזה לא בריא. 13. קראתי איפשהוא שמי שעושה ניתוח לשאיבת שומן מחזיר את הכל אחרי 5 שנים. זה לא שווה את המחיר 14. לתלות בחדר עבודה מול המחשב תמונה של מישהו או מישהי שהכי היתם רוצים להראות כמוהה. כמו מודל לחיקוי. זה תמיד מזכיר לכם מה המטרה שלכם וזה להראות טוב ולהרגיש טוב כמו זה או זאת שבתמונה. 15. ללכת ברגל הרבה. להצטרף לטיולים והליכה רגילה. 16. אימון בטן מתחלק לשלושה. בטן אמצעית, בטן תחתונה ושרירי צידי הבטן. צריך לעבוד על כולם ולא לפספס אותם. תוצאות רואים אחרי שבועיים ויורדים בהקפים. 17. לא חובה חדר כושר. אפשר להתאמן בבית מול הטלויזיה עם קלטות מוכנות. רק תבדקו שזו תוכנית אימונים מתאימה לכם. חשוב לשים מגבת ליד ואם אפשר שהחדר יהיה מאוורר. 18. גם שמן זה יפה אבל יותר חשוב לדעתי להיות שמן בריא עם עודף משקל קטן שלא מסכן את הבריאות. 19. לנהל יומן. לכתוב לפעמים מה אכלתי היום מה עשיתי. איך הצלחתי איך נכשלתי. כמה הורדתי וכדומה. 20. לא לוותר על אוכל שאוהבים. לדעת איפה הגבול בכמויות. 21. פעילות אירובית היא זו שבאמת שורפת שומן מהגוף. ממריצה את מחזור הדם ואומרת לגוף לשחרר חמצן כי הגוף צריך אותו עכשיו לפעילות שלו. 22. לא להקשיב למה שאומרים חברים. הם לא תמיד מבינים מה עובר עליך ולמה אתה צריך להרזות. קשה להם להבין אז אין טעם לנסות להסביר. להחליק את זה וזהו. 23. לאהוב את עצמך. לעזור לעצמך ולעזור לאחרים. אם לא תעזור לעצמך אף אחד לא יעשה זאת בשבילך. 24. לדמיין את עצמך בעוד חצי שנה. עם בגד ים ובגדים צמודים במידה קטנה. 25. לא לוותר אם עוברים יום קשה. היום לא הלך ומחר יש יום חדש. לחלום על זה בלילה על איך תהיו אחרי. מוקדש באהבה לכולם.
 

rutti

New member
תודה שאקל!!! ../images/Emo24.gif

מסכימה עם כל מילה ומילה!
 

rutti

New member
שאקל:

תגיד אתה ממליץ על הקלטת של גלעד שיש בה רק עבודה על בטן??? היא לא קשה מידי? אפשר לעשות כ"כ הרבה זמן רק תרגילי בטן? אמרו לי שלא מומלץ לעבוד כל יום על אותו השריר כי השריר צריך לנוח.... מה דעתך?
 

שאקל

New member
אימון בטן

הקלטת מורכבת מ-5 חלקים. חלק 1. חימום כללי. חלק 2. אימון בטן כללי. חלק 3. אימון לכל שריר בנפרד. עליונים,תחתונים, צדדיים חלק 4. תרגילים מורכבים. החלק היותר קשה. חלק 5. הרפייה. כל השלבים מלווים בהוראות ברורות של גלעד וצריך פשוט לעקוב אחריו. יש גם תרגילי הרפיה ומתיחות טובים לגב ולבטן. כל העסק 40 דקות בערך. בהתחלה עשיתי את הקלטת בלבד כל יום. זה קצת מוגזם אפשר להסתפק ב-3 פעמים בשבוע אבל הלכתי על זה. עכשיו אני כבר עושה שתי תוכניות של גלעד מוקלטות מערוץ 5 ואחר כך את הקלטת שקניתי. זה נותן לי אימון שלם על כל חלק וחלק בגוף. מומלץ. אסור להתייאש. אפשר לעשות בקלטת בטן רק את החלק הראשון בשבוע הראשון ואחר כך לראות איך מתקדמים גם גלעד ממליץ את זה למתחילים. אחרי 3 חודשים כמעט שאני עושה את זה אני כבר מכיר את התרגילים בעל פה אבל עדין עובד עם הקלטת כי זה לפי סדר הגיוני וגלעד מעודד ברקע להמשיך בסטים. אחרי אימון שלם מרגישים היטב את הבטן וגם לומדים עליה הרבה. תוצאות אני כבר רואה. ירדתי בהקפים בגלל זה לדעתי בעיקר בגלל זה. הבטן קטנה משבוע לשבוע ומרגישים שהיא עובדת. מומלץ. אימון קשה אבל חשוב.
 
נכון... אחלה רעיון, סירופית!!! ../images/Emo8.gif

מה שלומך חוצמזה, יפיפיה? התגגתי...
אוהבת :) עדי
 
למעלה