דברים כהוויתם.

דברים כהוויתם.

לפני ימים מספר, התארח ירון ידען בפורום חופש. אני, שנורא סיקרן אותי לדעת איך יתנהלו שם הענינים, הייתי שם בזמן אמת. חוצפתו ועוז רוחו של שוטה הפטור מן המצוות, קורקדיל שמו, צדה את עיני, התנהל בנינו וויכוח קצר במהלכו טען הנ"ל שאני לא מבין ו"שלא באמת למדתי בישיבה" (זיבולי שכל מוכרים) אני כמובן התקוממתי, וכדי להוכיח את כוחי הדל, הצעתי הצעה פשוטה. אני אשאל שלש שאלות שבכוחה של כל אחת מהם לדחות ולנפץ את כל השקפת עולמו היהודית. והיה אם הוא הצליח להשיב על אחת מהם, אני חוזר בתשובה, ואם לא, הוא יתחייב לכתוב בפורום חופש שהוא טעה, זהו. הוא, קיבל את ההצעה וכתב "מסכים" שלחתי לו את מס´ הטלפון שלי, ובתגובה הוא ענה שהוא אין לו כח לרדת לשאול ושאלך לרבנים, הווווווופה, התקפל הילד. אז המסמכים בבקשה. הסכמתו, ותעינו קצת בשירשור מעלה מטה. ואז במסר האישי הודעה מס´ 1 הודעה מ: קרוקדיל אל: שבתאי צבי תאריך: 31/12/02, שעה: 4:50:26 אחי לא אני הכתובת לוויכוחים אין לי את הכוח בשביל זה ובקושי את הזמן אם באמת אתה רוצה לבדוק אני יכול לתת לך מס´ טלפון של רבנים שיענו לך על כל שאלה שתמצא הודעה שלי כתגובה. אז למה כתבת "אני מסכים"? מאיפה באה לך העזות הזו להתחצף אלי מבלי שתכיר אותי, מאיפה? חצוף.אני עכשיו מפרסם את זה בכל חוצות העיר את ההודעה הזו. תגובתו 2 תפרסם מה שבא לך אני יש לי את העוז להתמודד מולך ויש לי גם את החוצפה להראות לכולם כמה אתה מדבר שטויות להתחיל לענות על כל שאלה תשובה ארוכה ומפורטת אין לי זמן וגם אני לא חושב שאני יכול ולכן זה ידרוש ממני גם להתחיל להתקשר בעצמי לשאול ולזה ממש ממש אין לי זמן אם באמת מענין אותך לדעת את האמת משמן היית מתקשר לרב ושואל אותו את השאלות שלך ולא מנסה לשאול את הילדים התמימים שמסתובבים בפורום דתיים וכדו´ ועוד מתעלוליו של קורקדיל תוכלו למצוא כאן. פירסמתי את הדברים למען ידעו דורותינו ש"הם מפחדים" אין להם אומץ להתמודד, ורק לקשקש הם חושבים שהם יודעים, לא יותר מזה. אז שלא יעבדו עליכם. נ.ב. העתק ישלח לקורקדיל במסר אישי.
 

גל נעים

New member
ראית בעצמך מה היה שם בדיון.

ראית איך הם לא יכלו לענות לטענות "דעת אמת" ורק ניסו לתקוף בפסים אישיים ולא לגוף הטענה. ככה מתנהגת חיה פצועה שיודעת שהסוף המר שלה קרב ובא... אתר "דעת אמת"
 
למעלה