דאה ו vfi
שלום בנות מקסימות,
אני כמעט שלטשה חודשים לוקחת דאה. יש לי רזרבה שחלתית לא משהו. כשלקחתי הורמונים, והרבה, לא הצלחתי להשיג הרבה ביציות. בקושי שתיים. לפני כמה חודשים עשיתי סבב טבעי שהניב ביצית אחת שלא הופרתה. אני רוצה לעשות שוב טבעי כי אני מאמינה שההורמונים לא הכי עוזרים לי. הרופא שלי חושב שזאת טעות כי כשמשתמשים בדאה הוא טוען, אפשר לנסות להפיק כמה ביציות ואני חושבת שמספיקה אחת טובה. כמובן שאין לי כת הידע או הניסיון שלו. מה אתן אומרות?
שלום בנות מקסימות,
אני כמעט שלטשה חודשים לוקחת דאה. יש לי רזרבה שחלתית לא משהו. כשלקחתי הורמונים, והרבה, לא הצלחתי להשיג הרבה ביציות. בקושי שתיים. לפני כמה חודשים עשיתי סבב טבעי שהניב ביצית אחת שלא הופרתה. אני רוצה לעשות שוב טבעי כי אני מאמינה שההורמונים לא הכי עוזרים לי. הרופא שלי חושב שזאת טעות כי כשמשתמשים בדאה הוא טוען, אפשר לנסות להפיק כמה ביציות ואני חושבת שמספיקה אחת טובה. כמובן שאין לי כת הידע או הניסיון שלו. מה אתן אומרות?