גע גע גע

ZVI Z

New member
גע גע גע

סתם כי מדי פעם בא לי לקבל תגובות למה שאני כותב.קצת. זה לא כמו שזה עם המנגינה של זה אבל זה עדיין זה,נראה לי. -חופש-צבי- וזה כמעט הסוף של התקופה שבה חייתי של האדם שאני הייתי כמעט הסוף ומחשבה שעוברת בראשי, היא אומרת אני גאה בעצמי, עומדת על שלי כי אתה עכשיו בנאדם חופשי ואולי בסוף היום אני אוכל כמו כולם לישון להגיד להם שלום, לנסות להירדם אני עכשיו חופשי אני עכשיו אני אני יודע שגם אתה רוצה רק לא ידעת שאתה כזה ועכשיו יש לך סיכוי להפסיק להיות חצוי בין הרצון שלך, לבין המשפחה ואז בסוף היום אתה תבוא אלי לישון תגיד להם שלום, יותר אני לא חוזר אני אדם אחר אני עכשיו אני אני עכשיו חופשי אני עכשיו אני
 

זוהר 4

New member
יואוווווווווו

איזה כישרון יש לאנשים פה...... קבל ח"ח ( חיזוק חיובי למי שלא יודע !!!!)
 

HFT

New member
וואו

אתה טוב! לא יצא לי לפרשן אבל אתה טוב!!! תשלח לי עוד!!! ווי יש לזה גם מנגינה?!? גדול...
 

HFT

New member
../images/Emo36.gif מקפיצה כדי שתקראו../images/Emo26.gif

 
לצבי היפה שלי...

איזה שיר מקסים! הבנתי כבר על ההתחלה על מה מדובר....אפשר להגיד? יש לך כישרון גדול! אני אוהבת אותך!
 

ZVI Z

New member
נועה וחופית

חופית עליך עברי אמר-עוד תגלה שיש בדרך אנשים טובים ונועה-הפעם האחרונה שכתבו לי לצבי היפה זה היה על צלחת שהכנתי בגן כשהייתי בן 3 או 4.. בכל מקרה זה לא אמור להיות סוד
 

Ez sLeeP

New member
אם בא לך לקבל תגובות, כמובן שתקבל..

מי אני שאסתור את מאווי-נפשך?.. שירי השלמה-עצמית הם תמיד שירים מנחמים, משרים רוגע, ומעלים חיוך בי. כל הכבוד, זהו חלק מתהליך קבלה-עצמית, וזה חשוב. אהוב את עצמך, ואחרים יאהבו אותך.. אתה מוכשר מותק! יש עתיד, יש עתיד..
נדבו'ש.
 

ZVI Z

New member
לתגובה שלך חיכיתי

בשיא הרצינות!! למרות שקיצרת הפעם ידיד אבל טיינקס 2 יו 2.
 

מייקל21

New member
וואי צביקה

זה ממש טוב. אהבתי. יש לי רעיון לפירשונים אבל אני אשמור לעצמי אבל ממ שאהבתי. חזק.
 
למעלה