גע גע גע
סתם כי מדי פעם בא לי לקבל תגובות למה שאני כותב.קצת. זה לא כמו שזה עם המנגינה של זה אבל זה עדיין זה,נראה לי. -חופש-צבי- וזה כמעט הסוף של התקופה שבה חייתי של האדם שאני הייתי כמעט הסוף ומחשבה שעוברת בראשי, היא אומרת אני גאה בעצמי, עומדת על שלי כי אתה עכשיו בנאדם חופשי ואולי בסוף היום אני אוכל כמו כולם לישון להגיד להם שלום, לנסות להירדם אני עכשיו חופשי אני עכשיו אני אני יודע שגם אתה רוצה רק לא ידעת שאתה כזה ועכשיו יש לך סיכוי להפסיק להיות חצוי בין הרצון שלך, לבין המשפחה ואז בסוף היום אתה תבוא אלי לישון תגיד להם שלום, יותר אני לא חוזר אני אדם אחר אני עכשיו אני אני עכשיו חופשי אני עכשיו אני
סתם כי מדי פעם בא לי לקבל תגובות למה שאני כותב.קצת. זה לא כמו שזה עם המנגינה של זה אבל זה עדיין זה,נראה לי. -חופש-צבי- וזה כמעט הסוף של התקופה שבה חייתי של האדם שאני הייתי כמעט הסוף ומחשבה שעוברת בראשי, היא אומרת אני גאה בעצמי, עומדת על שלי כי אתה עכשיו בנאדם חופשי ואולי בסוף היום אני אוכל כמו כולם לישון להגיד להם שלום, לנסות להירדם אני עכשיו חופשי אני עכשיו אני אני יודע שגם אתה רוצה רק לא ידעת שאתה כזה ועכשיו יש לך סיכוי להפסיק להיות חצוי בין הרצון שלך, לבין המשפחה ואז בסוף היום אתה תבוא אלי לישון תגיד להם שלום, יותר אני לא חוזר אני אדם אחר אני עכשיו אני אני עכשיו חופשי אני עכשיו אני