צולל בכחול הגדול
New member
גנים יפניים
יש פה מישהו שיודע על צלילה לגנים היפניים בסופש? בזמנו עשינו את זה בטילוף עד למצוף הצפוני (מחוף בן הרוש כ500 מטר טילוף) וירידה דרך המשפך לקיר של הגנים היפניים וחזרה דרך סלע משה וקיר השמורה. מישהו יודע אם עדיין אפשר לבצע את הצלילה? (מבחינת הגורמים האוכפים בשמורה)
יש פה מישהו שיודע על צלילה לגנים היפניים בסופש? בזמנו עשינו את זה בטילוף עד למצוף הצפוני (מחוף בן הרוש כ500 מטר טילוף) וירידה דרך המשפך לקיר של הגנים היפניים וחזרה דרך סלע משה וקיר השמורה. מישהו יודע אם עדיין אפשר לבצע את הצלילה? (מבחינת הגורמים האוכפים בשמורה)