metal4ever
New member
גנאשים למתחילים
בתור פעם ראשונה רציתי לשאול האם בגנאש עלי להשתמש בשוקולד 70 אחוז ?? הכוונה למלא גנאש בשוקולד לבן עם אייריש קרים כאשר לפרלינים אשתמש בשוקולד של קליבו מריר 70 אחוז האם אפשר להשתמש לגנאש למשל בשוקולד לבן של עלית או ורד הגליל ולהמיסו עם חומרי הגנאש-- שמנת מתוקה וגלוקוזה עם אייריש קרים??? תודה מראש.
בתור פעם ראשונה רציתי לשאול האם בגנאש עלי להשתמש בשוקולד 70 אחוז ?? הכוונה למלא גנאש בשוקולד לבן עם אייריש קרים כאשר לפרלינים אשתמש בשוקולד של קליבו מריר 70 אחוז האם אפשר להשתמש לגנאש למשל בשוקולד לבן של עלית או ורד הגליל ולהמיסו עם חומרי הגנאש-- שמנת מתוקה וגלוקוזה עם אייריש קרים??? תודה מראש.