גנאשים למתחילים

metal4ever

New member
גנאשים למתחילים

בתור פעם ראשונה רציתי לשאול האם בגנאש עלי להשתמש בשוקולד 70 אחוז ?? הכוונה למלא גנאש בשוקולד לבן עם אייריש קרים כאשר לפרלינים אשתמש בשוקולד של קליבו מריר 70 אחוז האם אפשר להשתמש לגנאש למשל בשוקולד לבן של עלית או ורד הגליל ולהמיסו עם חומרי הגנאש-- שמנת מתוקה וגלוקוזה עם אייריש קרים??? תודה מראש.
 
אין חוקים...

הבחירות הן שלך לפי טעמך, לטעמי שוקולד לבן של עלית או ורד הגליל יתן תוצאה פחות טובה מהשוקולדים המשובחים.
 

vdc

New member
עלית או ורד הגליל???

זה שוקולד זבל עם הרבה שומן צמחי רבותי תלמדו להעריך חומרי גלם איכותיים אז קצת יותר יקר אבל שווא כל אגורה
 

passioneta

New member
כמה שטויות אפשר בבת אחת?

שוקולד גולמי של ורד הגליל לא מכיל שומן צמחי. מאיפה אתה ממציא את הדברים האלו?
 

עוזי10

New member
כל שוקולד

... הכיל שומנים צימחיים, גם של הטובים ביותר... הכל ענין של אחוזים... איכות השוקולד נוצרת גם מאיכות הקקאו.... יש שוקולדים טובים יותר מורד הגליל ועלית... זה לא אומר שהם רעים!!! הכל ענין של טעם, הוצאה שרוצים, מוכנים ויכולים להשקיע ומי קהל היעד...
 

vdc

New member
כמה שטויות???

יש גבול שוקולד גולמי של ורד הגליל לא מכיל שומן צמחי??????? אני לא מבין למה אני מגיב סליחה על הביטוי לבורות עדיף שתעשה קצת אבל קצת שיעורי בית ואם אתה קונה שוקולד גולמי של ורד הגליל אז תסתכל בהרכבים שבתויות היצרן ותחזור אליי
 

מני.ת

New member
אני חושב שאתה טועה.

למעשה, נדמה לי שאני בטוח בזה. אלא אם כן אתה קורא לחמאת הקקאו "שומן צמחי" שהרי חמאת הקקאו גם מגיעה מהצומח... שוקולד בהגדרתו לא מכיל שמנים אחרים ואם כן הוא לא ממש שוקולד. אבל אני לא רוצה סתם להרגיז אותך ואני שמח שאתה משתתף בפורום. מאד אשמח אם תראה לנו תווית של שוקולד עלית או וורד הגליל שכתוב בו שהוא מכיל שמנים צמחיים אחרים מאשר חמאת הקקאו ותוכיח לי שאני טועה. תודה
.
 

metal4ever

New member
מודה על התשובות

למעשה השאלה הופנתה לרכישת מיומנות וניסיון.כך שאני מבינה שאפשר גם להתאמן עם שוקולד של החברות ש.......
 

passioneta

New member
האמת שבתחום הזה לדעתי אין תחליף לסדנא

אני למדתי ה כ ל מספרים, אבל את הנושא הזה, אחרי שקראתי עליו המון, הבנתי שאני חייבת ללמוד בסדנא כדי לעשות את זה כמו שצריך. ולמרות שאת כל החומר התאורטי בסדנא ידעתי, אין תחליף למראה עיניים בתחום הזה.
 
למעלה