גמלא רמת הגולן

ohados

New member
גמלא רמת הגולן

שאלה לי .... יש לי מספר בקבוקי גמלא רמת הגולן 97 שנשכחו בארון . רציתי לדעת מה ערכם עכשיו , טעמם והאם יתיישנו שנים נוספות .
 

Chewbacca

New member
כנראה שהם כבר לא טובים

גמלא היא לא סידרה שנועדה ליישון הם נועדו לצריכה בתוך שנתיים שלוש מהבציר. גם אין להם ערך לאספנים.
 

an3c

New member
לי יש קברנה סוביניון של גמלא 97

בערך חמישה בקבוקים, יין מצוין, והוא שווה בערך 160-190 שקל לבקבוק.
 

Chewbacca

New member
גמלא? אתה בטוח?

קברנה סוביניון של ירדן שווה בערך 200 ש"ח לבקבוק (שנה מצויינת) אבל גמלא?
 

scottstrike

New member
אתה טיפה'לה אופטימי לגבי המחיר

המחיר שציינת קצת מוגזם. את הגמלא קברנה 1997 אפשר למצוא בחנויות הנכונות במחיר של 120-130 ש"ח לבקבוק. לגבי איכות היין הזה, 1997 היתה שנה טובה עבור יקבי רמת הגולן ולכן היין, אם נשמר כיאות, עדיין טוב לשתיה (למרות שהוא כבר קצת מעבר לשיא). לא מזמן שתיתי גמלא קברנה 1993 -- עוד שנה טובה של היקב -- והוא היה נחמד ביותר. דיויד
 
למעלה