גמילה
אני לוקחת כשנה סימבלטה במינון 60. החלטתי להפסיק עם התרופה ועם הרופא בו זמנית. מהרופא קל להיגמל. מהתרופה פחות.
כבר שבועיים שאני לוקחת לסירוגין יום כן ויום לא את ה 60. היום יש הקלה בתסמיני הגמילה. אם כי הם עדיין קיימים. לאחר שהגוף יתייצב מנטילת הכדור יום כן ויום לא לסירוגין - מה השלב הבא בירידה? אחת ליומיים? מישהו יודע? כי אין לי עם מי להתייעץ. כאמור, הרופא פוטר
אני לוקחת כשנה סימבלטה במינון 60. החלטתי להפסיק עם התרופה ועם הרופא בו זמנית. מהרופא קל להיגמל. מהתרופה פחות.
כבר שבועיים שאני לוקחת לסירוגין יום כן ויום לא את ה 60. היום יש הקלה בתסמיני הגמילה. אם כי הם עדיין קיימים. לאחר שהגוף יתייצב מנטילת הכדור יום כן ויום לא לסירוגין - מה השלב הבא בירידה? אחת ליומיים? מישהו יודע? כי אין לי עם מי להתייעץ. כאמור, הרופא פוטר