גמילה

דקל96

New member
גמילה

אני לוקחת כשנה סימבלטה במינון 60. החלטתי להפסיק עם התרופה ועם הרופא בו זמנית. מהרופא קל להיגמל. מהתרופה פחות.
כבר שבועיים שאני לוקחת לסירוגין יום כן ויום לא את ה 60. היום יש הקלה בתסמיני הגמילה. אם כי הם עדיין קיימים. לאחר שהגוף יתייצב מנטילת הכדור יום כן ויום לא לסירוגין - מה השלב הבא בירידה? אחת ליומיים? מישהו יודע? כי אין לי עם מי להתייעץ. כאמור, הרופא פוטר
 
אז פני לרופא משפחה או מצאי לך רופא אחר

לא מפסיקים ליטול תרופה על דעת עצמך וללא ליווי מרופא!!!
כל עצה שתקבלי כאן יכולה לפגוע בך. את חייבת לקבל ליווי רפואי מתאים.
&nbsp
אגב, למה להפסיק עם הסימבלתה?
 
למעלה