גם לי בא

תאנה

New member
גם לי בא

להיות כחולה - אבל בפורום אחר, במקום אחר ובזמן אחר!
 

תאנה

New member
אז אולי

תתלוש אותי מפה ותעביר אותי בזמן אל הבית שלך?
 

ariegur

New member
אבל למה לתלוש ?

רוצה אותך שלמה ובלתי תלושה . אריה
 

תאנה

New member
אריק

יש מצבים שלפעמים כדאי להשאיר חלקים מאחורנים - אתה לא חושב?
 

תאנה

New member
אווווווף מאחורנים=מאחורנית

הכל בגללך אריק מעורעריק
 

ariegur

New member
זה שאני מעורעריק - אין ספק

אני אוהב את כל החלקים במטחווי יד. כלום לא נשאר מאחור ! אריה
 

תאנה

New member
כי התעקשת.

בפעם הבאה - איך שאני אומרת- כך יהיה.יש חלקים שצריך להשאיר מאחור- או קיי?(אתה מוציא ממני אגרסיות)
 

ariegur

New member
טוב - שיהיה כך,

נשאיר מאחור את כל חברי וחברות הפורום ונישאר לבד בחדר. אריה
 

ariegur

New member
מילא אני סנילי - גם את ?

שיחתנו נסובה על מעבר לחדר אחר בזמן אחר, עם איזה פורום, צבע כחול .... זוכרת משהו ? - אפילו במעומעם ? אריה
 
למעלה