גם לי בא להיות כחולה - אבל בפורום אחר, במקום אחר ובזמן אחר!
A ariegur New member 4/6/01 #7 זה שאני מעורעריק - אין ספק אני אוהב את כל החלקים במטחווי יד. כלום לא נשאר מאחור ! אריה
ת תאנה New member 4/6/01 #10 כי התעקשת. בפעם הבאה - איך שאני אומרת- כך יהיה.יש חלקים שצריך להשאיר מאחור- או קיי?(אתה מוציא ממני אגרסיות)
כי התעקשת. בפעם הבאה - איך שאני אומרת- כך יהיה.יש חלקים שצריך להשאיר מאחור- או קיי?(אתה מוציא ממני אגרסיות)
A ariegur New member 4/6/01 #11 טוב - שיהיה כך, נשאיר מאחור את כל חברי וחברות הפורום ונישאר לבד בחדר. אריה
A ariegur New member 4/6/01 #13 מילא אני סנילי - גם את ? שיחתנו נסובה על מעבר לחדר אחר בזמן אחר, עם איזה פורום, צבע כחול .... זוכרת משהו ? - אפילו במעומעם ? אריה
מילא אני סנילי - גם את ? שיחתנו נסובה על מעבר לחדר אחר בזמן אחר, עם איזה פורום, צבע כחול .... זוכרת משהו ? - אפילו במעומעם ? אריה