זה גיל...
שלא הייתי כל כך ממליץ לצרף אותו לקבוצה עם ילדים בכיתה א-ב, יש מאמנים שיש להם קבוצת פעוטות המאמן שלי לדוגמא, אתה מב"ש
אם לא, ואתה בכל זאת רוצה לרשום אותו כודם כל תדבר עם המאמן, ואם המאמן מוכן לצרף אותו, תישב בצד בשיעור הראשון והשני, לראות איך הקבוצה מתנהגת ואיך הוא משתלב בה....