גלישה ליד הבית

esnow

New member
גלישה ליד הבית

חברים יקרים רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי...
ראשית שתדעו אני נמצא בפורום +- שנתיים ונהנה להכנס אליו כל יום (זה אולי הזדמנות להגיד תודה לאלונה) בקיצור אתם מצחיקים, מהנים ובעיקר אני לומד המון.
מה שרציתי לשתף זה החוויה של לגלוש ליד הבית, אני גר בשומרון ובסופה ירד אצלינו ס"מ שלג,
בהתחלה שקלתי להוציא את הבורד רק בשביל להגיד שגלשתי בבית אבל ויתרתי על הרעיון מהר כי כנראה שהייתי צריך בורד חדש אח"כ
ביום שני בערב חבר שלי אמר לי שיירד שלג מטורףבהרים הגבוהים (יצהר וברכה למי שמכיר מהחדשות
) )ונראה לו שאפשר לגלוש שם.
אמרתי לאשתי שנעשה חצי יום כיף ונלך לראות את השלג ארזתי את הציוד ונסענו.
בדרך היה נראה כאילו אין הרבה שלג והתבאסתי כשהגענו ליצהר עצרו אותנו למטה בגלל הקרה ואמרו שתכף יפתחו את הכביש.
לאחר באמת עשר דקות פתחו את הכביש ועלינו ליצהר וזה היה נראה כמו ארופה רק עם עצי זית ונוף שומרוני.
כשהגענו למעלה ראינו את הטרקטורים מתחילים לפלס את הדרכים, ואני התחלתי בחיפושי מקום לגלוש.
גלשתי ואח"כ גיליתי ירידה מההר למעלה עד אמצע העליה שלחתי את אשתי ועשיתי אוף פיסט ליד הבית הייתה הרגשה מטורפת
.
מצטער על החפירות
עכשיו גיליתי שאי אפשר להעלות סרטונים

בקיצור היה כיף חבל שאני לא מצליח להעלות את הוידיאו
 

alonaski

New member
ואוו!!! מדהים!!!! תשמור את התמונות והסרטונים

לדורות הבאים!!! זה אירוע וחוויה של אחת ל 10 שנים לפחות כך הבנתי! איזה מראה הזוי מאחוריך!


וסרטונים - תוריד ליוטיוב וצרף קישור.
 
למעלה