לא יודעת להמליץ לך על קנויה
אבל יכולה להמליץ לך להקפיא בננה בחתיכות גסות.
אחרי שהיא קפואה לגמרי לשים את החתיכות בבלנדר ביחד עם קצת חלב סויה, קצת תמצית וניל, ואפשר להוסיף גם תמר או קצת סוכר אם צריך, ולעבד. אני עושה את זה עם בלנדר מוט. זה יוצא מ-ה-מם. אפשר לעשות את אותו דבר עם חלב או קרם קוקוס, חלב שקדים או בכלל בלי חלב אלא רק בננה (פשוט אז הטעם יהיה יותר בננה-י).
זה מאוד מאוד טעים, כמו פרוזן יוגורט.