גלידה צמחונית

hillator

New member
גלידה צמחונית

למישהו יש המלצות על גלידה ללא חלב רצוי בטעם וניל?
 

ladybug6

New member
לא יודעת להמליץ לך על קנויה

אבל יכולה להמליץ לך להקפיא בננה בחתיכות גסות.
אחרי שהיא קפואה לגמרי לשים את החתיכות בבלנדר ביחד עם קצת חלב סויה, קצת תמצית וניל, ואפשר להוסיף גם תמר או קצת סוכר אם צריך, ולעבד. אני עושה את זה עם בלנדר מוט. זה יוצא מ-ה-מם. אפשר לעשות את אותו דבר עם חלב או קרם קוקוס, חלב שקדים או בכלל בלי חלב אלא רק בננה (פשוט אז הטעם יהיה יותר בננה-י).
זה מאוד מאוד טעים, כמו פרוזן יוגורט.
 

ladybug6

New member
אה, נכון! גלידת טופוטי better pecan

מצוינת.
לא זולה, ונמצאת בחנויות טבע
אבל לדעתי שווה את זה, כי גלידות הפרווה הרגילות שנמכרות בסופרים לא משהו בכלל.
 

hillator

New member
ובאילו חנויות טבע כדי לקנות?

יש לכם שמות של כמה באזור המרכז?
ניסיתי בחנות שיש בראש העין אבל אין להם גלידות.. נכנסתי לאתר של עדן טבע מרקט ואני לא רואה .. יש לכם חנויות להמלצה?
כמו כן איפה אתם ממליצים לרכוש גבינות סויה והאם יש כאלו דלות שומן? (מסיבות רפואיות אסור לי יותר מ5% ובחנות שביקרתי היה לו הרבה יותר גבוה)


בברכה ושוב המון תודה
 

merav999

New member
אני מצאתי בשופרסל

קניתי את זאת עם פירות יער שהייתה טעימה :)
 

softouch

New member
למעלה