אכן חברה משלנו
בזמנו הייתי בקשר עם כמה בחורים כאלו שהיו ברמה שכלית מדהימה שהם רצו להתגייס למודעין או ליחידת סיירבר כמו פה , אני יכול להצביע על עצמי שאני רציתי להתגייס ליחידה קרבית מובחרת אבל לא קיבלו אותי אז
הציעו לי ביחידת מודיעין ולא רציתי, אני באופן אישי לא חושב שכדי לאספים להתגייס לצבא אבל ברור שיש להם מה לתרום ,בן דוד שלי אספי מבריק בצורה יוצאת דופן אני מדבר על ילד שבגיל עשר למד חומר של תואר בממטיקה ועד שהתגייס סיים שני תארים בפיזיקה
ומתמטיקה גם היה שחקן שחמט מט מוכשר מאוד ופסנתרן שהיה עלוי בתור ילד והיה בתחרויות ,אז הוא היה מרוצה ביחידת עלית שירת,
מודיעין כמובן מאוד סודי
אז כן יש כאלו שזה מתאים להם, אבל נראה לי שלרוב זה לא יתאם, ואני באופן
כללי לא מת על הצבא, וחושב שעדיף שלא, אבל כן יש בזה יתרונות ללא ספק , אני גם הייתי אמור לעשות צבא אבל לא עשיתי אני לא
מצטער על זה בכלל, אני יודע שהייתי נגמר שם, וגם תואר שהייתי אמור לעשות במתמטיקה לא עשיתי, ואני לא מצטער בכלל , כי מה לעשות אני בנוי אחרת וכל תחרות הורסת אותי, אבל מי שמתאים לו ? שילך שינסה ....זה דעתי ,ואכן אספים חבל על הזמן