גיקים באפילה

PninaArad

New member
גיקים באפילה

חברים יקרים,
מצרפת קישור למאמר שכתבתי שנראה לי יעניין אתכם לקרוא.
המאמר: גיקים באפילה
אשמח לדעת מה דעתכם.
תודה ושבוע נפלא,
פנינה ארד
 
אכן

הם משלנו בבירור.
ממליצה בחום לקרוא את הכתבה המקורית בידיעות אחרונות:
"גיקים באפלה"
על לוחמי הסייבר בצה"ל.
מהכתבה ברור שחלקם הגדול אספים.
מה שמראה שמקבץ התכונות האלה הוא ברכה וכשרון לא פחות משהוא לקות.
פשוט תלוי איך מסתכלים על זה.
אני חושבת שמוח שחושב בצורה מערכתית/מדעית חזקה לא יכול לרוב לחשוב בצורה "חברתית".
ואלוקים ברא מוחות כאלה כי האנושות זקוקה למדענים ואנשי מחשבים מצויינים.
זה שהחברה מתעקשת שזו לקות-אפשר להסתכל גם כיהלומים ושהחברה תתאים את עצמה.
בדיוק כמו בסייבר.
 

PninaArad

New member
גיקים באפילה

מסכימה איתך לגמרי. הכתבה המקורית נמצאת ברשת. לצערי אין שום קישור שם בין החבר'ה המוכשרים לספקטרום האוטיסטי. כששלחתי את מה שכתבתי ליוסי יהושוע, שכתב את הכתבה המקורית, הוא ענה לי שהוא כתב צבאי ואין לו מה לעשות עם מה שכתבתי...
 
קישור לכתבה

[URL]http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4920342,00.html[/URL]
היינו שבוע שעבר בהרצאה של יוסי יהושוע. הוא סיפר על הכתבה וציין שמדובר בחבר'ה עם בעיות משמעותיות (בכתבה גם מצוין בפרוש שחלקם לא יכולים להתנהל ללא ליווי וכן להוציא רשיון נהיגה). הוא לא הזכיר במפורש את המילה אוטיזים.
 

PninaArad

New member
גיקים באפילה

ברור שלא. גם בכתבה לא. זה לא מאובחן ולא מדובר. כך שבציבור נוצר הרושם שהחבר'ה בתפקוד המאוד גבוה הם אלו שמשתתפים ב"רואים רחוק", כמו שראו בכתבה בערוץ 1 ששודרה בשבוע שעבר. חבל שמסתירים את המידע לגבי זה שהעילית שבעילית של הצבא הם ככל הנראה גם חבר'ה על הספקטרום.
 
אין שום לקות באוטיזם רק ברכה

ומתי שהורים יבינו את זה לילדים היה טוב אבל הבעיה מתחילה שהורה רואה בילד שלו לקוי, או אומר " אבל יש גם צדדים יפים " ברור שיש צדדים יפים אבל הכל יפה בעיני, אוטיזם כמו כל שונות אחרת זה דבר יפה, לכן זה לא רק שיש להרבה אספים הרבה שכל אלא שגם בקשים יש יופי ואפשר לנסות לשפר את המצב בלי לתייג את האספי כלקוי . ובהחלט החברה צריכה להתאם את עצמה או יותר נכון לקבל את השונות אמרת נכון .
 
אכן חברה משלנו

בזמנו הייתי בקשר עם כמה בחורים כאלו שהיו ברמה שכלית מדהימה שהם רצו להתגייס למודעין או ליחידת סיירבר כמו פה , אני יכול להצביע על עצמי שאני רציתי להתגייס ליחידה קרבית מובחרת אבל לא קיבלו אותי אז
הציעו לי ביחידת מודיעין ולא רציתי, אני באופן אישי לא חושב שכדי לאספים להתגייס לצבא אבל ברור שיש להם מה לתרום ,בן דוד שלי אספי מבריק בצורה יוצאת דופן אני מדבר על ילד שבגיל עשר למד חומר של תואר בממטיקה ועד שהתגייס סיים שני תארים בפיזיקה
ומתמטיקה גם היה שחקן שחמט מט מוכשר מאוד ופסנתרן שהיה עלוי בתור ילד והיה בתחרויות ,אז הוא היה מרוצה ביחידת עלית שירת,
מודיעין כמובן מאוד סודי
אז כן יש כאלו שזה מתאים להם, אבל נראה לי שלרוב זה לא יתאם, ואני באופן
כללי לא מת על הצבא, וחושב שעדיף שלא, אבל כן יש בזה יתרונות ללא ספק , אני גם הייתי אמור לעשות צבא אבל לא עשיתי אני לא
מצטער על זה בכלל, אני יודע שהייתי נגמר שם, וגם תואר שהייתי אמור לעשות במתמטיקה לא עשיתי, ואני לא מצטער בכלל , כי מה לעשות אני בנוי אחרת וכל תחרות הורסת אותי, אבל מי שמתאים לו ? שילך שינסה ....זה דעתי ,ואכן אספים חבל על הזמן
 
למעלה