גילוי טעים

vikvik

New member
גילוי טעים

שבוע שעבר יצא לי לשבת בבית קפה "למה לא" שצמוד לפארק הלאומי וצמוד לכפר המכביה. גיליתי שיש שם בננה מטוגנת עם כדור גלידה וגם אננס מטוגן. היה לי כל כך טעיםםםםםם. אני אומרת שזה תמריץ טוב להתחיל להקפיד לעשות ספורט ואיזה פעם בשבוע לפנק את עצמך בפרס טעים ומלא קלוריות שכזה. ובכלל יש שם מנות טעימות וגם הנוף מהמם. בתקופה הזו שאני בתקופת מבחנים ואני מוצאת את עצמי שמאוד קשה לי להתרכז בבית , לעיתים בית קפה עוזר לי הרבה יותר טוב. אולי לכל זה אצרף איזה חצי שעה הליכה ,מקלחת בננה מטוגנת ולימודים...זה בכלל נראה לי מתכון ל- 100. אם אצליח לעמוד במשימה אעדכן בהמשך. ואם מישהו רוצה לקבוע לאיזה בננה או אננס והליכה בחדר כושר מוזמן להצטרף.
 
אני אני

לא בשבועיים הקרובים אבל... עובדת קשה קשה ולא יהיה לי כח לזוז בננה מטוגנת זה אחד הקינוחים האהובים עלי ביותר!!!
 

ראשגדול

New member
:(

בגלל התרופה נגד הדחיה רמות האשלגן שלי בשמיים לא אכלתי בננה כבר כמה שנים.. :( חולה על בננות , ותפוזים ולימונדה אחחח הדברים שאתה לא מעריך עד שאתה מאבד אותם
 

sporTV

New member
ואני אומר....לכי על זה.

ואפילו תרשי לעצמך להתפנק עם הבננה הזו גם בלי ספורט
שתהיה לך תקופה טובה, שהמבחנים והעבודות יעברו חלק ושתמצאי זמן לדברים הקטנים האלה שאת אוהבת!
 
למעלה