גילוי טעים
שבוע שעבר יצא לי לשבת בבית קפה "למה לא" שצמוד לפארק הלאומי וצמוד לכפר המכביה. גיליתי שיש שם בננה מטוגנת עם כדור גלידה וגם אננס מטוגן. היה לי כל כך טעיםםםםםם. אני אומרת שזה תמריץ טוב להתחיל להקפיד לעשות ספורט ואיזה פעם בשבוע לפנק את עצמך בפרס טעים ומלא קלוריות שכזה. ובכלל יש שם מנות טעימות וגם הנוף מהמם. בתקופה הזו שאני בתקופת מבחנים ואני מוצאת את עצמי שמאוד קשה לי להתרכז בבית , לעיתים בית קפה עוזר לי הרבה יותר טוב. אולי לכל זה אצרף איזה חצי שעה הליכה ,מקלחת בננה מטוגנת ולימודים...זה בכלל נראה לי מתכון ל- 100. אם אצליח לעמוד במשימה אעדכן בהמשך. ואם מישהו רוצה לקבוע לאיזה בננה או אננס והליכה בחדר כושר מוזמן להצטרף.
שבוע שעבר יצא לי לשבת בבית קפה "למה לא" שצמוד לפארק הלאומי וצמוד לכפר המכביה. גיליתי שיש שם בננה מטוגנת עם כדור גלידה וגם אננס מטוגן. היה לי כל כך טעיםםםםםם. אני אומרת שזה תמריץ טוב להתחיל להקפיד לעשות ספורט ואיזה פעם בשבוע לפנק את עצמך בפרס טעים ומלא קלוריות שכזה. ובכלל יש שם מנות טעימות וגם הנוף מהמם. בתקופה הזו שאני בתקופת מבחנים ואני מוצאת את עצמי שמאוד קשה לי להתרכז בבית , לעיתים בית קפה עוזר לי הרבה יותר טוב. אולי לכל זה אצרף איזה חצי שעה הליכה ,מקלחת בננה מטוגנת ולימודים...זה בכלל נראה לי מתכון ל- 100. אם אצליח לעמוד במשימה אעדכן בהמשך. ואם מישהו רוצה לקבוע לאיזה בננה או אננס והליכה בחדר כושר מוזמן להצטרף.