גורן בראדוביץ

erezPT

New member
גורן בראדוביץ

לא יווני אבל חזק וגאוני......... בחיפושי בקזה ראיתי שהוא ביצע הרבה עם השמאלן היחידי שמזמר כדבעי. אפשר קצת להשכיל על הנדון???
 

F a d i

New member
בוקר טוב...גוראן ברגוביץ' אכן גאוני

אני חושב שהוא ממוצא בולגרי אם התכוונת "השמאלן היחידי שמזמר..." לדאלאראס (קשה להפריד מוזיקה ופוליטיקה אה?!) אז השניים שיתפו פעולה בדיסק ME DUO PAPUTSIA PANENA ובדיסק הזה ישנם שירים שהפכו ממש ללהיטים כמו:KI AN SE THELW (המוכר לנו כ"יא ראיח"-לחן אלג'יראי),NICHTA,POU NA SAI TWRA ANNA,ME LENE POPI, KERNA MAS,ENA TTRAGOUDI GIA TIN ELENI F,SOU AXIZI MIA KALITERA ANGALIAועוד בדיסק הזה גוראן הלחין,עיבד מוזיקלית וליווה בקול שני... גם השתתפו האחים כאריס ופאנוס קאצימיחאס... מקווה שעזרתי (מוזמן לשאול עוד...) יום טוב...
 

F a d i

New member
אגב ברגוביץ' שיתף פעולה עם עוד

אמנים מובילים ביוון כמו "אלקסטיס פרוטופסלטי" ועוד שאיני זוכר כרגע... יאללה זהו לבינתיים...ביי!
 
אחד הדיסקים היפים...

שאני מכירה של היגוסלאבי הזה: BALKAANICA עם התזמורת הסימפונית של אתונה בניצוחו של אלפטרוס קאלקאניס. (יש גם רצועת וידיאו בדיסק) חייבים לשמוע, לוקח אתכם לעולמות אחרים... כמו כן כתב מוסיקה לכמה סרטים ואפילו הופיעה בארץ לפני כמה שנים... אל תחמיצו- משהו באמת שורשי ושונה.
 

merakli

New member
|פטיFADIMU פוליטיקה ומוסיקה../images/Emo124.gif

פאדי בננו וידידנו מה קרה לך? בעולם ובאזור שמגייסים את אלהוים לטובת אינטרסים צרים, מקימים מפלגות ותנועות בשמו ועל, שמו מדברים שטויות בשמו מסיתים וגם הורגים .וכל אחד וכל צד חושב שאבינו שבשמיים עובד אצלו מה רצית שלא יערבו פוליטיקה במוסיקה. קטן עלינו
 

orna44

New member
גוראן ברגוביץ

אכן יגוסלבי ואכן היה בארץ ויותר מפעם אחת (עם תזמורת החתונות והלוויות שלו והיה מדהים) ואכן כתב את המוסיקה לסרט שעת הצוענים וכן לעוד סרטים של אמיר קוסטריצה ובאמת שיתף פעולה עם עפרה חזה בשיר מהסרט המלכה מרגו "אלוהי" שהוא, אולי, השיר הכי פופולארי שלו ואותו שרים ביוונית גם דאלאראס ופרוטופסלטי ואלקסיו וכן (כפי שכבר אמרתי בעבר) גם קאיה (בפולנית) וסזן אקסו (בטורקית). ובכלל מלחין מוכשר ביותר ששיתף פעולה עם הרבה אמנים מצויינים.
 

yamitz

New member
GORAN הוא בוסני

כתב בסרטים כמו שעת הצוענים חלום אריזונה המלכה מרגו... הוא נולד ל אבא CROAT ולאמא SERBIAN ב SARAJEVO .,, היתה לו להקה white button ביוגוסלביה ונישאר שם מ -1974 עד 1989 משם היגלגל ובזכות המיקצועיות שלו והמוכשרות הגדולה שלו הוא הצליח להגיע בגדול לכול אוזן ואוזן בעולם... אין ספק שהוא מוזיקאי ענקי....
 
למעלה