בוקר טוב...גוראן ברגוביץ' אכן גאוני
אני חושב שהוא ממוצא בולגרי אם התכוונת "השמאלן היחידי שמזמר..." לדאלאראס (קשה להפריד מוזיקה ופוליטיקה אה?!) אז השניים שיתפו פעולה בדיסק ME DUO PAPUTSIA PANENA ובדיסק הזה ישנם שירים שהפכו ממש ללהיטים כמו:KI AN SE THELW (המוכר לנו כ"יא ראיח"-לחן אלג'יראי),NICHTA,POU NA SAI TWRA ANNA,ME LENE POPI, KERNA MAS,ENA TTRAGOUDI GIA TIN ELENI F,SOU AXIZI MIA KALITERA ANGALIAועוד בדיסק הזה גוראן הלחין,עיבד מוזיקלית וליווה בקול שני... גם השתתפו האחים כאריס ופאנוס קאצימיחאס... מקווה שעזרתי (מוזמן לשאול עוד...) יום טוב...