אני ברמי לוי
אין לי תלונות. יש לומר שגם דרישות אדירות אין לי, פשוט שתהיה קליטה רציפה (יש), שלא יהיו נפילות (אין), ושאקבל מענה לדברים טכניים שמתעוררים מדי פעם (צורך שעלה להחליף בעלות על הקו, טלפון שלי שאבד וכו').
יש לומר שמעולם לא ניסיתי לקבל מהם שירות דרך הטלפון, אז אני לא יודעת מה מידת היעילות והאמינות ששלהם בדרך זו. יש להם סניף בסופר שלהם ביישוב שבו אני גרה, אז אני פשוט הולכת לשם כל פעם שאני צריכה משהו (כאמור, זה לא קורה הרבה). כשאני מקבלת שירות פנים אל פנים - הוא בסדר גמור. נכון מה שנאמר כאן, שאם הם מורידים מחיר ויוצרים חבילות חדשות, הם מצפים שהלקוח יגיע לזה בעצמו ולא מעדכנים מיוזמתם. אני התעדכנתי שאני יכולה לקבל חבילה זולה ב-70 שקלים ממה ששילמתי קודם, רק כשבאתי לסניף - והפקידה עוד זרקה לי: "אה, את לא התעדכנת אז שילמת יותר!" אבל בסה"כ, כאמור, אני מרוצה מהם מספיק כדי להישאר איתם, ומה שאני משלמת עכשיו זה באמת גרושים.