גודיז משבת

חנהפ

Active member


 

תכלתt

New member
וואו! הכל נראה מקסים...אשמח בבקשה למתכונים

לפחזניות ולטריקולור.
 

חנהפ

Active member


המתכון לפחזניות , בשרשור המפגש האחרון
המתכון לטריקולור:
רכיבים:

לתבנית סיליקון בקוטר 24 או תבנית פיירקס מלבנית

250-500 גר' ביסקויט לוטוס

250 מ"ל שמנת מתוקה
200 מ"ל חלב (1 כוס)
1 חב' אינסטנט פודינג וניל
500 גר' גבינה לבנה 5%
100 גר' סוכר (1/2 כוס)
1 כפית תמצית וניל איכותית
400 גר' חלב מרוכז
2 כפות ממרח פיסטוק
1 כוס אוכמניות מרוסקות ומסוננות

אופן הכנה:

מקציפים יחד :
שמנת מתוקה,חלב ואינסטנט פודינג וניל לקצפת יציבה.
מערבבים יחד בקערה בינונית :גבינה לבנה,גבינת שמנת,סוכר,תמצית וניל וחלב מרוכז.
מקפלים פנימה את הקצפת לקבלת תערובת אחידה ללא גושים.
מחלקים את התערובת ל- 3 קערות בצורה שווה.
שליש מהקרם מעבירים לתבנית הסיליקון,
זה יהיה טעם הוניל ללא תוספות. מסדרים מעל ביסקוויטים ומכניסים למקפיא למשך 20 דק'.

לקערה מס' 2 מוסיפים את ממרח הפיסטוק ומערבבים היטב.
מעבירים את התערובת לתבנית הסיליקון,זו השכבה השנייה .
מסדרים מעל ביסקוויטים ומעבירים למקפיא למשך 20 דק'.

לקערה מס' 3 מוסיפים את האוכמניות המרוסקות,מערבבים היטב.
מעבירים את התערובת לתבנית הסיליקון, זו השכבה השלישית.
מסדרים מעל ביסקוויטים ומקפיאים למשך 8 שעות לפחות.

לאחר ההקפאה,הופכים את תבנית הסיליקון מעל צלחת הגשה
מקלפים בעדינות את התבנית מהעוגה.
את העוגה שומרים עטופה הייטב במקפיא.
כדיי לפרוס בצורה קלה את העוגה יש לטבול סכין עבה וחדה (לא משוננת) במים רותחים

[URL]http://lechol-leshanot-lehanot.blogspot.co.il/2014/07/blog-post_20.html[/URL]
 
למעלה