ג´ינסים באמריקה?
שלום לכולם! שלום, אני דפנה, ואני מכורה לג´ינסים. יש לי בארון אולי 40, ואני קונה בקצב רצחני. בעיקר מתרחבים, או באנגלית צחה "פלאייארס". תיכננתי לנסוע לניו- יורק אחרי השירות הצבאי ולהרחיב את האוסף שלי, אך אויה- דיברתי עם חברה שלי שחייה שם שנתיים (בקווינס), והיא סיפרה שפשוט חבל לי על הזמן. הג´ינסים שם פשוט מזוויעים- הגיזרות שלהם מחרידות, והם לא מתקרבים לרמה של הג´ינסים בארץ- ובנוסף- הם יקרים בטירוף. מה אתם אומרים? עוד לא הייתי שם, ומסקרן אותי לדעת אם יש על מה לבנות.
שלום לכולם! שלום, אני דפנה, ואני מכורה לג´ינסים. יש לי בארון אולי 40, ואני קונה בקצב רצחני. בעיקר מתרחבים, או באנגלית צחה "פלאייארס". תיכננתי לנסוע לניו- יורק אחרי השירות הצבאי ולהרחיב את האוסף שלי, אך אויה- דיברתי עם חברה שלי שחייה שם שנתיים (בקווינס), והיא סיפרה שפשוט חבל לי על הזמן. הג´ינסים שם פשוט מזוויעים- הגיזרות שלהם מחרידות, והם לא מתקרבים לרמה של הג´ינסים בארץ- ובנוסף- הם יקרים בטירוף. מה אתם אומרים? עוד לא הייתי שם, ומסקרן אותי לדעת אם יש על מה לבנות.