ב-20/6 ההופעה בעומר...

itamarmal

New member
כן כן אני יודע 20.6 שלושה חודשים אני מחכה...

לעומר עם הכרטיסים.. 20.6 תאריך קצת בעייתי בשבילי. אבל אני מקווה שיהיה בסדר.. שיגיע כבר יאלללההה... בשישי ב 24 ומוצא"ש כל הלילה ראיתי עד 4 וחצי לפנות בוקר בערך.. שלומי התותח.. כל השירים היפים והמרגשים... ועוד לא נכנס הכל ברשימה.... איזה כיף לראות את שלומי בהופעה כל פעם מחדש..
 

karoleking

New member
כן.. במיוחד ההופעה הראשונה של קיסריה..

מדהים אותי כל פעם מחדש לראות 4000 איש שרים לו "היום יום הולדת"... איזו מתנה ענקית זו...
 
למעלה