כן כן אני יודע 20.6 שלושה חודשים אני מחכה...
לעומר עם הכרטיסים.. 20.6 תאריך קצת בעייתי בשבילי. אבל אני מקווה שיהיה בסדר.. שיגיע כבר יאלללההה... בשישי ב 24 ומוצא"ש כל הלילה ראיתי עד 4 וחצי לפנות בוקר בערך.. שלומי התותח.. כל השירים היפים והמרגשים... ועוד לא נכנס הכל ברשימה.... איזה כיף לראות את שלומי בהופעה כל פעם מחדש..