בת השוטר- פרק 86- קול ששון

YossihNew

Well-known member
|כלה|

אז האם וסרמן יצליח לברוח ולהפיל הכול על שלומי?

איזה מאתר צבאי מוכר במיוחד לדנה מגיע?

ומה יקרה בחתונה של חיה ברכה גבאי ויהודה מייזלר?
 

YossihNew

Well-known member
כלי הרצח! הסגנית הדסה, במרתף, עם המגהץ! הבנתם?

חברה, זאת לא היית את. כולנו יודעים שזאת לא היית את.

אני נמס בפתיח ורוצה לפרסם שאסף פרי, שמשחק את העוזר של וסרמן, יוצא עם מיתר פרהט. זוג כזה לא קשור, מצד שני הוא שיחק גבר גבר בקיבוצניקים והיא יפהפייה, אני נשבע לכם שבחיים לא ראיתי יוצרת יפה כל כך, והיא עוד צעירה ממני! עזרי לי להגיע גם לגדולות, מיתר!

כמה עדים כנאפו צריך כדי להבין?! אף פעם לא חיבבתי אותו. הוא גם רוצה את חני וזה לא ממומש. זה לא נשמע כמו טלי שרון. מי זה? ג'ימי?

מצחיק לחשוב שהם בטח צילמו את כל הקטעים האלה באותו יום. אתם יודעים, מצלמים לפי לוקיישנים. תנו ארמז מקראי לאחים עם ירושה. חיה ברכה שכמעט מתה? חברה מתעסקת בלהיות חברה. יום אחד חברתי הטובה שמזהה אותי מהצגות יפה סלונים תהיה עורכת דין נהדרת. להתחתן עוד שבוע? אני לא מאמין, את בהריון! לא, סתם, חברה, אני צחקתי... זאת בדיחה, מההצגות שאנחנו הכרנו...

לא, הוא ברח למשפחה שלו במאה שערים. לא, הוא לא חוקר, לא הבנת עד עכשיו, שלומי? הוא לא חוקר, הוא היה ונשאר סתום. אתה מבין, פושעים הוזילו את הביטוי "בספר תורה" ואף אחד לא מאמין יותר לביטוי הזה. אולי גלי. יש לה לב רך לפושעים כאלה.

חיה ברכה, הן אכן משוגעות. למה בידיים של רייזי זה נראה כמו כלי רצח? את רוצה את מייזלר? לא אמרנו כלום כלום כלום, חברה. אבל מי יקח ברצינות עדות של רייזי? הבחורה מטורפת. מי הבאשערט שלך, חברה? צדיקת עולם ומושלמת. אני ידעתי. מראש.

מסכנה בל. אבל העלילות של החילונים מאוד מקוטעות. תפסת מרובה לא תפסת. לא הבנתי דילן, איתי, בל ואיתי, מתן, אדם... סגן גלעד עמדי? אתה לא עמדי. היית מת. אתה לא אחיה התאום של דנה? לא יודע, הוא נראה מטומטם בלבוש הזה. למה אדם לא היה בפרמיירה?

יש לי רעיון לעורך דין. לא צדיק. צדיקוב. ג'וניור. מה עכשיו, דבורי? אמרת שאת דבורי חדשה, את צורחת כמו תמיד. רייזי! רייזי השדה! די, נו, זה ג'ימי.

לא נכון! מתי?! כולם גונבים לי עלילות על דיסק און קי למיניהם. כן, תודה, ג'ימי, מה שתרצה.

דבורי, תראי את התועעעעעעעעעבה. בבריסל לא גרים ה... לא משנה. בנימיני! יעזור לכן! בטח! רק הוא ימנע מפושעים לברוח.

בל, נו, את מפסידה למכונת שרירים שלא מסתתר מתחתיה כלום! נו, מה ניתוח עכשיו? אדם ובל זאת חברות מפוספסת. היא כתבה עליו כעל דמות נערצת.

יהודה מייזלר. שלום לך. לא רומן שאני כל כך מתלהב ממנו. חיה ברכה רוב הזמן לא הייתה חיה. חברה לא השתנתה. חברה הייתה נפלאה כל הזמן... כן, למזלך יש לך רב זורם. היא צריכה להיות חיה ברכה גבאי מייזלר.

היא כבר לא נראית ככה?! משום מה זה קרע אותי. אבל אתם לא מבינים, הסגנית מפחדת לטוס. אתם יודעים שכלי טיס והיא... אתם יודעים. אתם זוכרים מה קרה. וגם לא התמקדו מספיק באחיות. הרבנית, אתם לא טובה מספיק בשביל להיות המנהלת. או איך שלא אומרים. אתה ברדלס? היית מת ברדלס. אוקיי, נתפסו. כל הכבוד כנאפו?! כל הכבוד כנאפו?! היא לא יכולה, ושלא יהיה משבר דיפלומטי. אתה יודע. שלומי ודנה נבחרו לזוג האהוב השנה בפער פי שניים מחני ודניאל. מקום שלישי? עמליה ורועי. אני אומר לכם, שחר ארגנה גדודים שיצביעו לטובתה אחרת אין לי מושג מה קרה. האקדח המעשן. ליתר דיוק, המגהץ.

בפעם הבאה אל תסתירי שאת הרעה! ועוד יש לך להשתחרר ולחטוף חללית עוד כמה שנים.

הפסדת למכונת שרירים שאין מתחתיה הרבה! בושה, בל! בל זוסמן?! ממתי היא בל זוסמן?! תחליטו, בל מון לייט או יהודית זוסמן. מקום שלישי הוא קצת טיפשי. עידו מי? מתן אשכנזי. לא מסתתר כלום מתחת למכונת השרירים, תדעו. אדם, מה יש לך? ממתי הפכת לכזה? ולמה העריכה של הקול שלו כל כך דפוקה? סתום, מתן. סתום. לא שאני לא שמח על בל... אבל מי מחק את הסרט?

לא, את יפה. את שכחת, חברה? היי, המנהלת. כן, אצלנו לא אמורים לקרות דברים כאלה, מה אנחנו? חילונים? עם אחים שהופכים לזוג וסמים שמשתילים?! כן, מבראשית, כמו בשמחת תורה. רחלי! שאגב, קוראים לה שמעוני כי זה שם המשפחה של אימא של ליאור.

רייזי נראית נורמלית. ולא חולה. בלי קשר לאהבה. כן, האמת שהופתעתי, מה הקשר למנהלת? טוב, חברים, מעכשיו אני מעלה בחזרה את נטע פלוטניק לדרגת מכרה, למרות שהיא לא סיפרה לנו שהיא הרעה, ומוריד את לירון בדרגה, אחרי השיפור במעמדה בגלל שלחצתם עליי לראות משחק החיים. בושה. גם ככה זאת לא הסדרה האהובה עליכם.​
 
למעלה