בת השוטר- פרק 83- קפואים

YossihNew

Well-known member
|קר|

אז איך דנה, חני ושלומי יברחו מהמקפיא?

למה איתי כועס?

ומי מתעוררת?
 

YossihNew

Well-known member
אני אומר לכם, זאת הדבורי הזאת, אנשים בסביבתה קופאים. זאת לא פעם ראשונה! טוב, לפחות היא תחמם אותו בגופה.

אני נמס בפתיח ורציתי לשאול שאלה- האם יהודה בוחבוט אינו כפיל של בר ברימר? כשיהודה הגיע אמרתי שהוא כפיל של גיא קלי, אבל הוא יותר כפיל של בר. תחשבו- למה בר רודף אחרי אגם בוחבוט? למה באחיין שלי בנץ גם לו היה משהו עם יולי וניצן? זה לא מחשיד?

חברה, את נפלאה. באמת. אני ידעתי שהיא בסדר. היא בסדר. שימו לב שרק כשחברתי הטובה שמזהה אותי מהצגות יפה סלונים עזרה לה, חיה ברכה חזרה להיות חיה ולא חיה מתה. אגב, האחות היא סוג של חברה של עדי. עדי שהיא חברה גם. את מזהה אותי, בנוגע אליה אני לא יודע.

חני הייתה עוזרת, אבל... אתם יודעים. כן, איפרו את יהודה ממש קפוא. השדכן הזה בעייתי, אבל מה הבעיה? עוד פעם תעלות האוורור... והן בטח קפואות. כמו שאלכס גילה פעם.

ואז שוב תהיה חיה חיה? הייתה שרפה, אחים. שרפה. רייזי השתגעה. אבל בלי קשר. אני חושב שזאת הייתה רייזי. חיה ויפה בע"מ? מה זה לעזאזל? טוב, חיה וחברתי הטובה שמזהה וכו' היה ארוך מדי. לא הבנתי, עד כמה היא לא זוכרת? רייזי תשתגע. בלי קשר. אה, גם אותו היא לא זוכרת? מה יש לה?

אתה מדבר כאילו אתה מבין, שלומי. גם את ליאנה איפרו קפואה. אבל היא כשפית אדמה, לא קרח. וליאנה נראית מוזר עם האיפור הקפוא והבגדים והניסיון לא לכעוס על שלומי. מה הקשר בין הצמיד לאצבע... איפה אבא שלו באמת? חני גם פעלתנית. לא טוב לה? כן, מה יקרה מקסימום... חני, מה את רוצה ממנו?

אל תדאגי, אנחנו נקשר אותך עם חברה של דבורי והיא תסביר לך... יהיה בסדר... כן, יפה. לגמרי יפה.

לא, אני מסכים שיפה. לגמרי.

אלא אם חברה פשוט נהנית מלראות אותן שם, אז אני לא יודע מה יוצא לה. נו, ואיך היינו? מה, לא, היא לא רוצה להסביר לנו מה זה דז'ה וו?

אאוץ'. היה שם מגהץ?

אני מהמר על רייזי. רייזי תחטוף ש... היא לא תחטוף שבץ, היא סתם...

אני אמרתי לכם שהכושר הזה רק מעצבן. אגב, איתי ובל מופיעים בסקר יום האהבה וזה מוזר. לא בדיוק אבל בערך. אגב, במציאות, איתמר אמר שהוא מסוגל לנצח את רועי. טוב, אתם תאכלו ארוחת שוקו, אחר כך אתם תגיעו למסע רגלי, פלס עינויים, עד המקרר.

יופי, דניאל! עכשיו אתה עוזר לנו. כן, ותיזהרו כי גם לווסרמן יש אקדח. אגב, אתם יודעים שתהיה עוד שריפה בסמינר? שלומי ינסה להיכנס לשם... חני חוקרת. אשת חיל, תמצאו אותה. כן, זאת דבורי, מה אתם רוצים. האיטליז! רגע. אז הוא... רגע...

שלומי, זה מים של מזגן. בחייאת. אל תתפנקו לי! לאנשים בנעלמים זה לקח חודש עד ששמו לב! דבורי העירה את כל בני ברק בצרחות. אבל כמו עם רייזי, זה לא קשור למצב. אבל אין מקרים, חני. אולי יש מי שמכוון את הדברים? פרק מאוד מייאש.

הוא בורח, מה? אבל זה אומר שהוא... הקטע עם האטליז... פשוט...

יהודה מייזלר. אוקיי, חיהל'ה, זה היה יכול להיות יותר גרוע. יכולת לחזור חילונית מופקרת. אבל דנה אינטרנשיונל כנראה הקלה עלייך בדין. שוב דיני ייחוד? טוב, לפחות שכחת רק אותו. לא את רן דנקר. כן, מה היה הקטע? של זה והצמיד? חברה, להירגע. באשערט? אז יונתן מיטרני הוא באשערט? חברה, לא! חברה! גם חיה מסכנה. אבל חברה! כן, השיר הזה שוב. תגידו לה. אוי אוי אוי. תפילו עליה ארגז פשוט.

כנראה לא מסתתר הרבה מתחת למכונת השרירים. אדם רץ יחסית מהר כשהוא מצלם. מעניין אם יקרה משהו עם הסרט הזה... תסחבו אותו על אלונקה.

שכחנו שאפית. חני ודניאל קוראים אחד לשנייה ממרחקים. למה רק הם? כן, חני. יפה. תמיד עם רעיונות טובים. למה הוא דואג לדנה פתאום? הכנה לסדרה החדשה? שם הוא ישחק בתפקיד שלומי? ורק שלומי לא מתחבק. לפחות התלבשת כמו חרדית. זה עבה. בטח שלא. ידעתי. אמרתי לכם.

למה להלחיץ, הדסה? למה? הייתה ונשארה רופאה. הפעם נטע לא סיפרה לנו שהיא הרעה. נכון? חבל.​
 
למעלה