בשר ואש - בלוג חדש...

Voland2

New member
בשר ואש - בלוג חדש...

חברים! התחלתי בלוג המוקדש כולו לצלייה, שיטות, מתכונים, טיפים ודוגמאות. אשמח למבקרים ולמגיבים. אני מתכוון לפרסם שם כל שבוע שיטות, טיפים וכמובן תוצאות של ה"ניסוי השבועי" שלי - אני מנסה משהו חדש כל שבוע. הכתובת של הבלוג: http://grillandbbq.blogspot.com ברוכים הבאים!
 

prizman

New member
שמע ידידי

תעלה לכאן פוסטים מהבלוג שנתרשם וכך נדע אם שווה להיכנס אליו. יש כבר אלפי בלוגים בעברית על אוכל לסוגיו, לא נכנסים לעוד אחד לפני שהוכיח את עצמו.
 

Voland2

New member
אמת ... אך לא מדוייק

מסכים עם זה שיש אלפי בלוגים על אוכל לסוגיו, אבל בלוג שמוקדש נטו לצלייה וברביקיו - אשמח אם תוכל לתת קישור לדוגמא. וכמובן, שאעלה לכאן פוסטים - איזו שאלה!
 

prizman

New member
מה שכתבתי הוא

שנאלצים בימינו לעשות סלקציה בבלוגים, אני למשל קורא רק שלושה נכון לעכשיו. תעלה פוסטים שישכנעו שהבלוג שלך טוב, מניח שרבים ישמחו לקרוא אותו. שיהיה בהצלחה.
 

Voland2

New member
לפי המלצה - קישור לפוסט בבלוג

זהו פוסט ארוך, שבו ניסיתי לתמצת את המידע על דברים ממש בסיסיים שחייבים לדעת לפני שמתחילים בצלייה, עישון וכו'. אשמח לתגובות...
 

Voland2

New member
על תבלינים, רוטב ברביקיו ועוף על פחית בירה

היי, כתבתי בבלוג שלי על כמה דברים מעניינים על תערובות תבלינים, רוטב ברביקיו ביתי ומתכון של עוף על פחית בירה. התמונה מצורפת. עוד מתכונים ותמונות נוספות בבלוג http://grillandbbq.blogspot.com
 
למעלה