בשעה טובה

BenBaryo

New member
בשעה טובה

יש ויזה D: עד אמצע פברואר בלי שום בעיות.. חבר שלי, שנרשם דרך מכללה (ולא אוניברסיטה כמוני) אמר שעשו לו ראיון - או חקירה יותר נכון - לוודא שהוא באמת לומד, ואיפה הוא גר, ומה הוא עושה... מזל שלא עושים דברים כאלו לאשכנזים =] עכשיו רק נשאר להכות את עצמי כל בוקר ולשאול "למה למה למה אני גר בטיינג'ין?!" ניצן, אני שונא אותך! (אל תרביץ לי)...
 

BenBaryo

New member
אמרתי לך

אני מנסה לשכנע אותו לעבור לקונמינג.. או לפחות לצ'ינג דאו.. D:
 

nitzano

New member
חדשות טובות

בשעה טובה לינג קיבל ויזה לשנה ואישור עבודה. אז מזל"ט לשניכם. כפוי טובה ! אם לא הייתי לומד בטיאנג'ין, לא הייתי מכיר את ג'ואו......ואתה היית היום בארץ אחר שלא מצאת מורה בסין
 

BenBaryo

New member
דיברתי איתו על זה היום

כשנחזור מיוון, ויהיה לו כסף, הוא עובר לקונגמינג!! יוהו! P: תודה לאל! חבר'ה - תכינו מקום בבוידעם
 
למעלה