בשעה טובה
יש ויזה D: עד אמצע פברואר בלי שום בעיות.. חבר שלי, שנרשם דרך מכללה (ולא אוניברסיטה כמוני) אמר שעשו לו ראיון - או חקירה יותר נכון - לוודא שהוא באמת לומד, ואיפה הוא גר, ומה הוא עושה... מזל שלא עושים דברים כאלו לאשכנזים =] עכשיו רק נשאר להכות את עצמי כל בוקר ולשאול "למה למה למה אני גר בטיינג'ין?!" ניצן, אני שונא אותך! (אל תרביץ לי)...
יש ויזה D: עד אמצע פברואר בלי שום בעיות.. חבר שלי, שנרשם דרך מכללה (ולא אוניברסיטה כמוני) אמר שעשו לו ראיון - או חקירה יותר נכון - לוודא שהוא באמת לומד, ואיפה הוא גר, ומה הוא עושה... מזל שלא עושים דברים כאלו לאשכנזים =] עכשיו רק נשאר להכות את עצמי כל בוקר ולשאול "למה למה למה אני גר בטיינג'ין?!" ניצן, אני שונא אותך! (אל תרביץ לי)...