ברכות לפורום החדש

ישרון

New member
ברכות לפורום החדש

ראשית ברצוני לברך על היזמה המבורכת,ולקוות שיש מישהו במועצה האזורית שגם יעיין מידי פעם בפורום ויביא את רשמיו לידיעת הנוגעים בדבר. למה אנשי העמק מסתתרים תחת פסבדונים?ממי אתם מפחדים? היום עברתי במיקרה בחניון נחל אלכסנדר עליו כתבו כבר כאן,הבעייה שהנחל מוצף במבקרים מידי סופשבוע,בעייה מאד משמחת שכן המבקרים תורמים לאזור בכך שנוצרת כאן פעילות כלכלית מבורכת,אלא מה אנשי העמק מזלזלים בפנינה הניקראת פארק נחל אלכסנדר ואינם עושים דבר וחצי דבר בכדי לעצור את תופעת הפריצות לרכב שתפסה מקום בחניוני הנחל ובחניוני החוף שלנו.לטעמי עלינו לצאת בהפגנה קולנית ורועשת ופשוט לחסום את הכניסה לנחל ולחופי הים ואולי אז ימצא הכח המישטרתי הדרוש לנסות ולפתור את הבעייה .מניסיוני הדל בתחום ביטחון עמק חפר נעשה מעט מידי ומאוחר מידי בכדי לנסות ולפתור את התופעה שתשבית לנו לבסוף את הפעילות הכלכלית.
 
הגניבות והפריצות בכללי הן נוראיות בכל האיזור

(ובכלל כמובן...) נתת לי רעיון
ואני הולכת לבצע אותו-נראה מה יצא
שבוע נפלא
 
האזור שלנו אכן מועד לפריצות!!!

אנחנו "חווינו" 5 פעמים פריצה לבית כולל גניבת מכונית וכולל "מפגש" לילי עם הגנב....!!!!! אני חיה בפחד גדול בדירה שכורה שאני אפשר למגן אותה ללא השקעה גדולה של כסף ואת זה בעלי הבית שלנו לא יעשו... מה עושים? איך אפשר למגר את התופעה?
 

ilst

New member
התקנת מערכת אזעקה.

הפתרון היעיל ביותר לשעות הלילה, מערכת אזעקה טובה תבריח את הגנבים. אצלינו אחרי נסיון אחד בו הופעלה המערכת, לא ניסו יותר לפרוץ. יתרונות - עלות סבירה כ-3000-4000 ש"ח, אפשר לפרק ולהעביר לבית הבא. יעיל מאוד בשעות הלילה. חסרונות - חסר יעילות לחלוטין בשעות היום כאשר אין מישהו בבית. חייבים להפעיל כל יום. ח י י ב י ם, כל יום!!!!. צריך להתרגל היכן מותר ללכת בבית בשעות הלילה. אילן.
 
וחיבור למוקד היישובי אם יש לכם

אצלנו במושב האזעקות מחוברות למוקד (מי שרוצה כמובן) וכך אם חלילה קורה משהו זה גם אצל המוקד
 
למעלה