ברכות לכל האמיצים!!! (בפנים)

ברכות לכל האמיצים!!! (בפנים)../images/Emo45.gif

ברכות לכל האמיצים ששמו תמונה שלהם בכרטיסים האישיים! נראה שאנחנו מתקרבים יותר ויותר לפורום פתוח מאוד!!! אני לא רוצה להסגיר בדיוק מי שם תמונות... אני יכול רק לשבח את "אסף ייי" על האומץ לשים תמונה אמיתית שלו בכרטיס האישי! אסף, כל הכבוד אחי!
תמשיכו כך! דניאל....
 

krzystof

New member
דניאל אח שלי: בשבחי האנונימיות

באיזשהו שלב בחיים הבנתי שכל חשיפה עלולה לחזור אלי כמו בומרנג. אני מסכים איתך שלהוסיף תמונה זה מעשה אמיץ, אבל לא בהכרח צעד נבון. מצד שני, זמן די ניכר אני חושש שאני מפתח פרנויה... (נראה לי שזה משהו שנשאר לי מימי הצבא, או שאני סתם חושש מטכנולוגיה). חוץ מזה, אני צריך את האנונימיות הזאת בשביל להתבטא בחופשיות. לא שזה אסון שידעו מי אני, ולפי הפרטים שכבר מסרתי מי שמכיר אותי כבר יודע, אבל Just in case אני לא מפרסם כלום. אגב, גם קז´ישטוף זה לא השם האמיתי שלי (למקרה שחשדת)
 
קז´ישטוף, אתה יודע איפה אתה נמצא?

באינטרנט!!! כאן מותר לך לעשות הכל!!! אני לא כופה עלייך כלום, רק משבח את אלה שכן עשו.. ועל אלה שלא? לא אומר כלום! אתה צודק בדבריך, אין כל התנגדות מצידי... אני אישית הרבה יותר אוהב לדעת עם מי אני מדבר ולהקשיב לאנשים שאני סומך עליהם... זה לא אומר שאני לא אקשיב לך! וגם לך תדע, אולי אלה שכן שמו תמונה סתם שמו תמונה של מישהו אחר בכלל? הכל מותר, ואף אחד לא אומר לך מה לעשות. העיקר? - שאתה משכיל אותנו ואנחנו משכילים אותך וכולנו מקבלים בסוף גם ידע מהעניין וגם הנאה מהמקצוע שאותו אנחנו הכי אוהבים!
דניאל....
 

krzystof

New member
דניאל - תגובה

זאת הבעיה, שאנחנו באינטרנט. מותר הכל, גם לאחרים מותר הכל - כולל לחטט יותר מדי. כמובן שגם אני אוהב יותר לדעת עם מי אני מדבר (בדרך כלל, שיחות נפש עמוקות עדיף לעתים עם אנשים זרים לחלוטין), אבל לא מוכן לשלם את המחיר של להחשף בעצמי. חוץ מזה, אני מסכים איתך לגבי הפורום - בלי ספק מקום מרתק לספוג הרבה מידע. כנראה שאני הבנאדם האחרון בפורום הזה שמשכיל מישהו, אבל לקלוט מידע, ובכן, זה כנראה אחד המקומות הכי טובים לעשות את זה. אין ספק שהפורום הזה פשוט משובח! אין לי אלא להצטער שאני לא יכול לפקוד אותו לעתים יותר קרובות. במשך השבוע אני חוזר הביתה בדרך כלל מאוחר ממש, ואין לי יותר מדי כוח להתחיל לשבת על המחשב, אני מעדיף לישון (או לבהות בטלויזיה, אם יש משהו נסבל, ובדרך כלל אין). שבת שלום אח שלי, וסאחה על התמונה (כולי תקווה שאלפי נערות חינניות ישלחו לך הודעות בקרוב) קז´ישטוף
 
למעלה